Daniel33 Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Ser ut som jeg må kjøpe meg 360 igjen gitt :/ Hvorfor det? Det kommer til PS3 også og blir garantert best der, akkurat som GTA4 var. Lenke til kommentar
AlltidRett Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Ser ut som jeg må kjøpe meg 360 igjen gitt :/ Hvorfor det? Det kommer til PS3 også og blir garantert best der, akkurat som GTA4 var. PS3 er jo sinnsvakt dyrt og da. Det er hovedgrunnen. Også liker jeg egentlig bedre xboxen sine spill og (: And of course, som gammel nintendo gutt blir det ikke snakk om å kjøpe playstation. Lenke til kommentar
SirKenneth89 Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Ser ut som jeg må kjøpe meg 360 igjen gitt :/ Hvorfor det? Det kommer til PS3 også og blir garantert best der, akkurat som GTA4 var. GTA IV var ikke så mye bedre til PS3, men det var litt bedre. Hadde begge versjonene, og PS3 hadde noe mindre AA-problem + pop-ins. Frameraten derimot var bedre på 360. Synes Saints Row 2 ser litt dårlig ut, spesielt grafikken, men kanskje blir det et kjøp allikevel. Lenke til kommentar
langkaas Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Så veldig morsomt ut egentlig. Mange kule ting det så ut som en kan gjøre på det Får se om jeg gidder å gå til innkjøp, men jeg lurer bare på en ting. Må en ha spilt 1'ern for kunne skjønne no? Lenke til kommentar
barney Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 http://ps3.ign.com/dor/objects/905741/sain...ary_073008.html må si jeg liker promoteringen av spillet til nå. Først kommer de med stikk til GTA og nå kommer de forhåpentligvis til å komme med avsløringer om spillet gjennom videoblogger til produsenten Tera Patrick Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Jeg skjønner hvorfor hu fikk jobben. Spank me damned! Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Haha, men skjønner ikke hvorfor folk "kritiserer" Saints Row for å ha mye hiphop, biler og damer i seg når det er et gjengspill. Blir bare feil, seff hadde det vært mafia dog. Lenke til kommentar
superted81 Skrevet 5. august 2008 Del Skrevet 5. august 2008 Håper "activities" blir borte eller huket av når du er ferdig med de. Var helt håpløst å holde oversikten ettehvert... Noen som kan gi meg en plott-update på 1ern? Spilte aldri ferdig storyen... Lenke til kommentar
Laland Skrevet 8. august 2008 Forfatter Del Skrevet 8. august 2008 (endret) Ny "brotherhood" trailer! http://www.gametrailers.com/player/38114.html Endret 8. august 2008 av Laland Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 8. august 2008 Del Skrevet 8. august 2008 Ser utrolig fett ut forsatt. gleder meg til det kommer ut, ser ut som en mørk "film" verson av GTA, and i like it! Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Mørk og mørk vennen, synes det skal litt til for å slå noe av det mørke i GTA IV. Saints Row slår meg alltid som en lysere utgave av GTA IV som minnes sterkt om State of Emergency. Lenke til kommentar
solaN - Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Det ser rått ut, må nesten få meg det på pc på en eller annen måte, er vel ikke alt for venskelig å gjøre om ps3 / xbox spill til Pc får jeg håpe Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Mørk og mørk vennen, synes det skal litt til for å slå noe av det mørke i GTA IV. Saints Row slår meg alltid som en lysere utgave av GTA IV som minnes sterkt om State of Emergency. Haha greit da pus, enig med der der. Veit ikke helt hva jeg tenkte, fy Bananus fyyy Lenke til kommentar
Laland Skrevet 14. august 2008 Forfatter Del Skrevet 14. august 2008 http://www.gametrailers.com/player/38304.html Wow! Tror R* må komme med noe veldig spennende i EPC'ne som kommer for å ta oppmerksomheten fra SR2! Ser vannvittig fett ut! Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Ser helt ok ut, grafikken er ikke mye å skryte av. Når kommer dette? Lenke til kommentar
Parted Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 (endret) Litt skuffende grafikk, ja. Ellers står det godt i stil med den sanne "saints" stilen. Sitter litt på gjerdet akkurat nå men holder dette kvaliteten og den gode spillestilen som vi så i eneren, blir nok dette ett kjøp i min bok. Endret 14. august 2008 av Parted Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 14 oktober står det i trailerene. Animasjonene og fysikken så litt så som så ut imo. Lenke til kommentar
Laland Skrevet 27. august 2008 Forfatter Del Skrevet 27. august 2008 Ènda en trailer! http://www.gametrailers.com/player/39152.html?type=flv Lenke til kommentar
MrL Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 (endret) Her er en sammenligning mellom kartet på 1ern og 2ern. Ikke så veldig mye større synes jeg, selvom det er 1.5 ganger så stort. Hvite områdene er det som har blitt endret Endret 27. august 2008 av MrLG Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 27. august 2008 Del Skrevet 27. august 2008 Den nye traileren var rimelig heftig. Likte ikke animasjonene på folka i spillet så godt da, verken i ansiktet eller ellers, alt virket så stivt og unaturlig. Men regner med spillet blir fett uansett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå