Gå til innhold

Ny Saints Row 2 trailer!

Laland

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spoiler for dem som ikke har fullført SR1!

The storyline will continue on from where Saints Row left off. The player has been critically wounded after the events in the climax of the first game, undergoes plastic surgery, and sets out for revenge. The Stilwater of Saints Row 2 will be larger and feature several new automobile types. Other new features are expansions on the characters customization options- most notably the option to play as a female character. Also customizable are options such as voice, age, height, weight, taunts, gestures etc. New clothes are also available and characters have the ability to wear women's and men's style clothing regardless of the character's gender.

Så sånn sett burde det jo gå ann å importere karakteren sin, bare med noen skader. Eller kanskje gjøre ham til en kvinne iløpet av de fem årene som har gått? :p

Lenke til kommentar
Link or it did not happend

Er lat så jeg skriver heller det som skjer.

Du våkner opp på sykehus, du creater karakteren din. (Du "må" ha plastisk kirurgi for det som skjedde på slutten av enern) Også begynder du spillet.

Kort version av det som skjer. Følger litt med på Hoved forumet til SR2 så. Får meg slikt you know. :)

Lenke til kommentar

Er vel hvordan i SR2 kan vi gjøre alt (og mer) enn hva vi kunne i San Andreas(som var latterlig mye. da snakker jeg om med cheats på! ;) ).

GTA IV er jo ganske blottet for aktiviteter hvor man faktisk må gjøre noe, med unntak av de små minispillene.. :)

Lenke til kommentar
Hvordan blir dette kulere enn gta? Dette er jo ren kopi av gta serien bare med en ufattelig teit og lite spennende historie (snakker om 1ern).

Personlig synes jeg ikke det var så morsomt å "kuke rundt" i GTA4 etter jeg var ferdig med storyen.

Saints Row 2 ser ut som et morsommere "kuke rundt" spill. Base-jumping, helikopter, jagerfly, monster trucks, flammekaster og en hel haugh av activities (sjekk ut activities traileren).

Kunne egentlig ikke brydd meg noe om storyen. For å være helt ærlig så ga ikke GTA4 storyen noen som helst mening. Skal det liksom være troværdig når Nico sitter og funderer over de brutale tingene han gjør, når han har et moralsk problem med å ta livet av en person - for så i neste øyeblikk meie ned 200 fotgjengere samtidig som håndgranater flyr ut vinduet?

Jeg forstår hvorfor Rockstar ville prøve seg med en mer seriøs historie men det passer bare ikke inn i konteksten. Det blir for absurd når, i bunn og grunn, Nico ikke er noe annet enn en psykopat.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ
Hvordan blir dette kulere enn gta? Dette er jo ren kopi av gta serien bare med en ufattelig teit og lite spennende historie (snakker om 1ern).
Det blir som å si at Halo er kopi av Doom, kun fordi det er samme sjanger. I mine øyne står Saints Row som er bra spill, som fikk ufortjent mye pepper fra folk og anmeldere som avfeide det som en annenrangs GTA.

Og Saints Row var utrolig fargerikt og pent å se på (selv om det slet litt med framerate til tider), og jeg har hatt mer morro med det enn jeg har hatt med GTA IV til nå. Nå skal det dog sies at jeg ikke har blitt helt sugd inn av GTA IV, tenker dog å ta det opp igjen til høst eller vinter når det er litt mer "spillsesong".

Synd at 1-ern aldri kom til PS3, ettersom historien i 2-ern følger opp rett etter 1-ern. Får håpe de legger med en introduksjon som forklarer hva som skjedde i det første.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...