Gå til innhold

S.T.A.L.K.E.R Oblivion Lost: Fire nye skjermbilder

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg gleder meg så mye at jeg ikke kan holde meg aaaaaaaaaaaaaa

Jeg har gleda meg siden jeg la mine øyne på den pene Non-Gameplay videoen som du kan laste ned fra sida.

Den viser fram den utrolige grafikken i spillet :o den er utrolig ja!...

Vi får jo DoomIII først så jeg vet ikke jeg men jeg skal ha begge :D

Skal kjøpe begge ja !!!! :woot:

Lenke til kommentar
Fint å se at det er fler som er interessert i S.T.A.L.K.E.R. Jeg har ventet i yr glede på dette spillet siden mai ifjor, men det er enda minst 7 mnd. til det kommer ut....livet er urettferdig!  :cry:

bare tenk på oss som gleda oss til WC3... 8)

Lenke til kommentar
Fint å se at det er fler som er interessert i S.T.A.L.K.E.R. Jeg har ventet i yr glede på dette spillet siden mai ifjor, men det er enda minst 7 mnd. til det kommer ut....livet er urettferdig! :cry:

Folk som venter på noe så lite nyskapende, noe så gjennomført standard, burde IMHO skamme seg. No offence!

Lenke til kommentar
Fint å se at det er fler som er interessert i S.T.A.L.K.E.R. Jeg har ventet i yr glede på dette spillet siden mai ifjor, men det er enda minst 7 mnd. til det kommer ut....livet er urettferdig! :cry:

Folk som venter på noe så lite nyskapende, noe så gjennomført standard, burde IMHO skamme seg. No offence!

Eksakt hvem av oss og spillene er du mener? STALKER eller WC3? Hvis det er meg, så none taken. Men jeg bare lurer på om du har satt deg ordentlig inn i Stalkers gameplay og historie hvis det er det du mener? Hvis det er WC3 du snakker om...så glem alt jeg har sagt :wink:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...