Allram Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Hei Lurte på om det finnes ett script som bytter ut ett bilde hvert minutt eller noe i den dur. Tingen er den at jeg har ett ip-kamera på hytta som jeg kan sette til å sende ett bilde til ftp-servern min hvert minutt. Er det da mulig å lage ett script som viser siste bildet tatt og sletter de andre bildene? -Vagi Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Hmm... Kan du ikkje lagre fila med samme navn på ftp servern, eller er historikken viktig for deg? Vis så er så burde vel det kunne gjeres med noken enkle HTML koder å få ei side til å refrehse seg kvart minutt! Laster du bildet opp til ftp med webserver (webhotell?) Lenke til kommentar
Allram Skrevet 27. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2008 Hmm... Kan du ikkje lagre fila med samme navn på ftp servern, eller er historikken viktig for deg? Vis så er så burde vel det kunne gjeres med noken enkle HTML koder å få ei side til å refrehse seg kvart minutt! Laster du bildet opp til ftp med webserver (webhotell?) Takk for svar Jeg leitet litt grundigere i innstillingene på kamera og fant ut at det kunne lagre fila med samme navn, så problemet er nå løst Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå