Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Gjøre noe spesielt for en spesiell person?

Anbefalte innlegg

God kveld, HW-nettverket. :)

Det har seg slik at mitt forrige forhold gikk skeis når vi prøvde på nytt. Jeg har fått det jeg anser som en ny sjanse etter en del drama.

Vi skal være venner, men kunne gå ut, bare ikke like ofte som før vi ble sammen igjen... så det vil si 1 gang i uken, sånn ca.

Nå har det seg slik at jeg vil prøve å få til noe til uken, og tenkte da på å dra henne med på en restaurant. Det jeg tenkte på var å få leid restauranten for megselv slik at det bare vil være oss to. Penger er ikke et problem, men vil det kanskje være for tidlig å gjøre noe så "drastisk"? Jeg vet godt at hun har veldig lyst å spise der (har lovet å ta henne med før, men aldri gjort det... typisk).

Er det litt for tidlig? Hun vet jeg er desperat m.t.p. hvor høyt jeg elsker henne, og dette kan jo komme fram som ganske desperat gjort. Burde jeg forholde meg til å heller ta henne med til litt mindre steder og spare det store til slutt/senere? Ønsker å vise henne hvor langt jeg vil gå for henne, men vil ikke gjøre det for fort (hun vet det nok, men er annerledes når det er i praksis).

Hadde vært kjekt å kunne komme fram til hva jeg burde gjøre da slikt sikkert vil ta tid å få orden i.

For å gjøre en kort tråd litt kortere, så kan jeg bare ramse opp hva jeg har tenkt til:

- "Leie" restaurant innen en viss tidsramme; ca. 3t.

- Egen musikk spillende i bakgrunn

- Kelner stående i beredskap til all hjelp, etc etc.

PS: Nå som jeg tenker meg om virker det som altfor tidlig, men hva synes dere andre? Vil gjerne ha innspill fra de kvinnelige brukerene her.

REDIGERT: Pokker, skulle poste som anonym, haha... jaja. Folk ser det nok ikke. :)

Endret av Riot™
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Min personlige oppfatning sier at du heller burde starte litt rolig. Hvorfor ikke bare ta henne med på restauranten, uten å leie hele lokalet? Slik du har planlagt det, virker litt for klisjeaktig etter min mening, men det er jo opp til hver enkelt hva man liker så klart :)

Ja enig her.

Blir jo koseligere med folk rundt som ser hvor høyt du elsker henne ^^

Skikkelig gentleman som alle andre misunner hvor du tar jakken hennes og hjelper henne med stolen, ser på henne hele tiden og legger merke til ny hårfrisyre og sånt smått :innocent:

Lenke til kommentar
Min personlige oppfatning sier at du heller burde starte litt rolig. Hvorfor ikke bare ta henne med på restauranten, uten å leie hele lokalet? Slik du har planlagt det, virker litt for klisjeaktig etter min mening, men det er jo opp til hver enkelt hva man liker så klart :)

Ja enig her.

Blir jo koseligere med folk rundt som ser hvor høyt du elsker henne ^^

Skikkelig gentleman som alle andre misunner hvor du tar jakken hennes og hjelper henne med stolen, ser på henne hele tiden og legger merke til ny hårfrisyre og sånt smått :innocent:

Pleier heller som oftest å forsvinne i øynene, noe som er litt plagsom når hun vil prøve å mate en bit av en kake til meg. :p

Ja, er født i 89. Klisjé-aktig eller ikke, slike ting er det vi begge liker (hvertfall utifra det vi har hatt før). Selvom det er romantisk og ofte bare lest om i bøker el.l medier, så er det vel ingenting gale med det? Er ganske litt mye bry når det blir første gang.

Det med at det kan være godt med andre rundt oss som kan se hvor høyt jeg bryr meg om hun er vel et ganske bra argument mot det å leie lokalet. Hmm... Slik har jeg ikke tenkt på det, men jeg må bare si det at vi begge liker å være alene når vi er med hverandre. Gjerne fordi vi da kan gjøre litt andre ting (om du skjønner), men tanker er konstant i bevegelse, så det kan være en god ting å ha folk rundt seg.

Vanskelig å finne ut av dette. Hun ville nok kanskje blitt litt skuffet med at jeg kommer her for råd om akkurat DETTE (hey - jeg som klarte å glemme å logge ut), men selvom jeg har klart meg på egenhånd ganske lenge, så har man alltid bruk for et lite "boost". :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...