vargaz Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Styr unna om du ikke har råd til å miste 1750kr... Lenke til kommentar
kake111 Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 fekk enda et svar: hello we are register company here in uk ...so if you dont belive you can go somewhere else this aware company name here you can verify that in ukdata.....with register number WHOLESALE LTD Registered No. 04361932 UNIT 6 ABBEY BUSINESS PARK, FRIDAY STREET, LEICESTER, LEICESTERSHIRE, LE1 3BW if you are intressted in buying this item from us you can come with your full shipping address and your mobile phone number....so we can direct you how to make the payment.....we are glad to read from again .....thanks for that..... regards smith Lenke til kommentar
Gjest Slettet-q5ES5fDk Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Det virket som den dårligste scamen jeg har sett. Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Sinnsykt dårlig engelsk på dem iallefall.. Smith har vel dyseleksi da kanskje? Lenke til kommentar
baltazar99 Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 (endret) Ja, det er svindel. Jeg la han til msn og jeg fikk beskjed om at han skulle sende mail. sitat: "Dear Buyer. Thank for your mail and interest in our product. The Play Station 80gb are available they are brand new come with complete accessories and 2 year international warranty direct from the manufacture. Below is the price:Play Station 80gb====1500kr Shiping is via fedex and you will be given a tracking number and air way bill for you to track and monitor your Play Station 80gb untill they get to your doorstep and we ship out the Play Station 80gb immediatelly we comfirm your payment. So get back to us now with your full order,address and contact phone number so that we can start the packaging and labelling of your order and make them rady for shipment. I await your fast respond to procced. Best Regards MarttinsSales Department+447045789242". Jeg hadde han fortsatt pålogget på msn og han var veldig ivrig med å mase etter tlf nummer og adresse. Jeg spurt han da om prosedyren var å betale først. Da svarte han "ja, det er fordi vi har endel utlegg som må dekkes" Like etter det, logget han seg av msn......sikkert fordi han forstod jeg var veldig mistensksom. Endret 28. juni 2008 av baltazar99 Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 noen som kan bekrefte at dette er rapportert til finn? skjønner ikke at folk gidder å sende han mail engang.. rapporter det til finn.no og glem hele saken. Det er jo så opplagt svindel at det er ikke verdt å diskutere engang, rapporter og ferdig med den saken Lenke til kommentar
baltazar99 Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 (endret) Ja, jeg rapporterte det 27. juni 2008 14:07:08. Men synes det er veldig rart at ikke "FINN.NO" har gjort noe med det. Trenger strengt tatt ikke ha stilling i NASA for å forstå at det er svindel. Jeg la til denne personen på msn for å få mest mulig info ut av han....ikke noe som tydet på at han var den skarpeste kniven i skuffen. Bare det å sette prisen til kr.1750,- er jo dummere enn dummest. Endret 28. juni 2008 av baltazar99 Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 hehe godt poeng baltazar, skal en svindle så er det nok bedre å ha is i magen og svindle til reelle priser Lenke til kommentar
FuzzFuet Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Fekk svar fra gjøken: hello you are to pay in advance so that we can ship to you and we are real company here in united kingdom..we dont scam or fraud ok..so get back to us if you are interested in buying. regards, smith Ja, så hva venter du på? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Latterlig fyr. Hahah.... Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 verste er vel at faktisk noen har falt for den. skal ihvertfall ikke se bortifra det. Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Ganske utrolig hvor dumme enkelte kan bli. Er du så tett i toppetasjen og punger ut penger noe som ennå ikke finnes i PAL versjon ennå så syntes jeg ikke engang synd på deg. Dette lukter lureri hele veien. Lenke til kommentar
aJens1 Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 The Play Station 80gb are available they are brand new come with complete accessories and 2 year international warranty direct from the manufacture. Produsentene av PS3 gir kun 1 års garanti på det de produserer så ikke værst han har fått den dealen av de... Finn burde jo tatt ansvar og fjernet den annonsen. Lenke til kommentar
arokh Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Dette er da ikke noe å diskutere engang. Kunne fortalt deg det var svindel etter å ha hørt prisen. Slutt å kast vekk tiden deres, rapporter inn til finn og move on. Lenke til kommentar
Zappy Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Er da vel mulig at de har et lite trailerlass med stjålete maskiner vel? ^^ Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Tss.. Bor nok en liten svindler i han der Lenke til kommentar
akamond Skrevet 29. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2008 Hva skjer på finn? Er det en som legger ut alle de annonsene? Herregud i såfall. Playstation til 300 dollar med spill. Lenke til kommentar
Kris Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Det er John Smith som la ut denne også. Lenke til kommentar
Zaplame Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 (endret) Jeg fant jeg fant! http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkod...mp;WT.svl=Bilde Null peiling han der. Ulåst Playstation? JIPPI! Edit: Dette bekrefter at det er noen tullinger som lager fake svindle brukere på finn. Legg merke til at det er samme tekst. http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkod...amp;WT.svl=Link Endret 29. juni 2008 av Zaplame Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå