festuz Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 (endret) Jeg lurer på om det er vanskeli å overføre filer fra pc til lg ku990 og lf700, og om det er gode mobiler. Jeg og en venn har tenkt å kjøpe lg ku990 og kf700, hva er bra å hva er dårli=??? Endret 28. juni 2008 av fredrik95478388 Lenke til kommentar
Sitronkake Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Overføring av filer går greit men må gjøres via LGs applikasjon med mindre du har minnekortleser. Godt fornøyd med KU990 ellers. Eneste minus må være tasting av SMS som jeg opplever som mye raskere med Sony Ericsson. Lenke til kommentar
festuz Skrevet 28. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2008 (endret) Overføring av filer går greit men må gjøres via LGs applikasjon med mindre du har minnekortleser. Godt fornøyd med KU990 ellers. Eneste minus må være tasting av SMS som jeg opplever som mye raskere med Sony Ericsson. noen andre gode svar?? Endret 29. juni 2008 av fredrik95478388 Lenke til kommentar
SuperSjantis Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Hei! Det er ikke tregt å skrive meldinger med KU990:) Det går raskere enn med en vanlig telefon når du venner deg til det:) Du trenger heller ikke Lg's program til pc'en når du skal overføre filer. Mobilen kommer opp som en ekstern harddisk om du har minnekort:) Håper dette var et godt svar! Jeg anbefaler virkelig KU990:) Mvh. Jon Lenke til kommentar
festuz Skrevet 14. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2008 Hei! Det er ikke tregt å skrive meldinger med KU990:) Det går raskere enn med en vanlig telefon når du venner deg til det:) Du trenger heller ikke Lg's program til pc'en når du skal overføre filer. Mobilen kommer opp som en ekstern harddisk om du har minnekort:) Håper dette var et godt svar! Jeg anbefaler virkelig KU990:) Mvh. Jon TAKK!!! :-) Lenke til kommentar
SuperSjantis Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 No problemo! Jeg får min nye på torsdag;D Lenke til kommentar
Aaberg Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Kan lett anbefale ku990. Overføring går i ok hastighet og det trengs ikke noe ekstra program om man stiller inn på "masselagring". Jeg føler heller ikke at det å skrive meldinger er noe problem eller går saktere enn med vanlig taster. Det eneste jeg har å utsette på telefonen er at den er noe treg. Menyene kan lagge noen tideler som blir irriterende i lengen, i tillegg bruker telefonen litt loading-tid når den skal inn på bilder eller video som er lengre enn illefall jeg er vant med. Ellers er dette en tipptopp telefon som er til å anbefale. Fin stor skjerm, fungerer fint å se serier eller film med på lange turer. God til å surfe på internett osvosv. Lenke til kommentar
festuz Skrevet 15. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2008 Kan lett anbefale ku990. Overføring går i ok hastighet og det trengs ikke noe ekstra program om man stiller inn på "masselagring". Jeg føler heller ikke at det å skrive meldinger er noe problem eller går saktere enn med vanlig taster. Det eneste jeg har å utsette på telefonen er at den er noe treg. Menyene kan lagge noen tideler som blir irriterende i lengen, i tillegg bruker telefonen litt loading-tid når den skal inn på bilder eller video som er lengre enn illefall jeg er vant med. Ellers er dette en tipptopp telefon som er til å anbefale. Fin stor skjerm, fungerer fint å se serier eller film med på lange turer. God til å surfe på internett osvosv. DENNE KJØPER JEG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
SuperSjantis Skrevet 15. juli 2008 Del Skrevet 15. juli 2008 Det er bra;D HUSK! Det er mye du går glipp av om du ikke LESER LITT I MANUALEN;D Du vil bli fornøyd tror jeg:D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå