EinarEriksen Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 I 1992 lanserte Nokia en GSM-telefon som veide under et halvt kilogram og hadde 12 timers hviletid. Les mer Lenke til kommentar
_ziggy_ Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Å de dager Min første mobil fikk jeg i 94. Det var en Nokia med en sånn tynn "flip-out" nede til å snakke i Jeg bytta den mot min Amiga 500 som jeg ikke brukte lenger Lenke til kommentar
agvg Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Men du verden for en revolusjon NMT og deretter GSM var for folk og samfunn. Jeg har nå og da diskutert dette med yngre folk og de greier ikke og skjønne en verden hvor man faktisk ikke fikk tak i folk på flekken. Og hvis folk ikke jobbet på kontor med egen telefon var det og ringe folk på jobben noe man slettes ikke gjorde uten en særdeles god grunn. Jeg selv ble gjort narr av på videregående i og med jeg kjøpte meg mobil, en brukt NMT900 fra Motorola til 6000,- spenn Folk så på meg som en komplett tulling og dust i og med jeg hadde mobil. Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Hehe, ja, tenk en verden før du var tilgjengelig 100% av døgnet.... Husker godt den mobilen, fadern byttet ut jobbmobilen (av typen du måtte ha ryggsekk for å få med deg) til denne "lille snertne saken" Det var storveis å kunne nå fatter'n nesten uansett hvor han måtte befinne seg i norges land Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Den mobilen har jeg forsatt, ligger i esken sin på loftet, og den fungerer Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Den mobilen har jeg forsatt, ligger i esken sin på loftet, og den fungerer Det i seg selv sier jo litt om kvaliteten og holdbarheten på dagens mobiler mot gamle travere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg