Gå til innhold

Et godt alternativ til hodetelefonene til iPod?

Anbefalte innlegg

Snakker om disse:

vert.ipod.earbuds.jpg

Av en eller annen grunn nekter disse å sitte i ørene mine, de faller bare ut. Hvis jeg er heldig kan jeg få de til å sitte over lengre tid, men da må jeg sitte musestille. Alternativet er da et av mine enorme headset, men gidder ikke drasse med meg de på tur. Så da spør jeg: Finnes det et godt alternativ til disse hodetelefonene? De må ikke være for store eller lekke noe særlig lyd, da jeg stort sett bruker iPoden min på bussen osv. Som sagt så ser ikke vanlige "earplugs" ut til å passe i ørene mine...

Hva sier dere, finnes det noe der ute?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+89234341
Sjekk ut koss porta pro

Passer det du ber om, untatt at de lekker noe sinnsykt me lyd..

det var jo det de IKKE skulle gjøre da :p

Om du vil ha noe veldig portabelt som ikke lekker lyd er det bare én vei å gå - plugger. de som er med ipod er earbuds, prøv IEMs - de er laget for å sitte mer INNI øret, er mindre og jevnt over 14278432 ganger bedre. Sennheiser CX300, CX400, mylarone x3i etc er noen alternativer du lett finner info om om du søker på forumet her.

Endret av Slettet+89234341
Lenke til kommentar
14278432 ganger bedre

Kanskje bedre på visse områder, men ikke ekstremt mye bedre. Det er visse fordeler med støydemping, og at de sitter i øret nesten uansett. Men komforten til IEM – in ear monitor – er litt annerledes enn vanlige propper/plugger/earbuds som ikke går inn i øregangen. Det jeg har opplevd er at de skaper et trykk i øret som kan være ubehagelig, spesielt over tid. Vanlige propper kjenner man nesten ikke er i øret.

Dette er riktignok individuelt. Noen har kanskje ører som passer perfekt, andre ikke (som meg).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...