Gå til innhold

Hvordan unngå overoppheting på 360?

bokfinn

Anbefalte innlegg

Som tittelen kanskje indikerer så har jeg problem med at min 360 skrur seg av etter 15min med GTAIV.

Er en Launch Elite som ikke har falcon chipset. Hadde den liggende på golvet med masse plass rundt til lufting.

Har prøvd å sette den på ett bord nå for å se hva som skjer.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det du opplever her er jo ikje normalt. Så lenge boksen/PSU står med mye luft rundt seg skal den ikkje kubbe etter 15 minutters bruk. Kan nok tenkes at boksen din kanskje skulle tatt seg ein ferietur nedover mot Tyskland.

Lenke til kommentar

hmmm, nå la jeg den oppå ett lite IKEA bord mens jeg lar en vifte blåse rett på den.... Kjørt stabilt i nesten 1 time nå.... Ser ut som om jeg må spille 360 på vinter og ps3 på sommer :p heh (spes siden mgs4 ramla ned i postkassa for bare 300kr i går :))

Lenke til kommentar

Jeg har også en Elite uten falcon chipsett, og unngår overoppheting ved å la den stå på en dårlig ventilert plass uten noen form for luftgjennomstrømming i rommet. Den bråker som faen, men det finnes ikke antydning til lagg/overoppheting! (selv om det må være latterlig varmt inni der!). Jeg er bare heldig med konsoller jeg får.. :wee:

Lenke til kommentar

hmmm, 45 min med GTAIV og maskinen liggende oppå dvdcover på hjørnene for å få lufting under hjalp ikke nei. Jævlig annoying. Er ikke særlig varmt i rommet heller, ca 25grader (samt vifte som står og blåser kald luft under maskinen og dør på vidt gap).

Lenke til kommentar
Ein annen ting, kor har du strømforsyningen liggende? Det kan tenkes at den blir overopphetet om den ligger litt trangt. Om dette ikkje er tilfellet vill eg ha ringt til MS support.

Strømforsyningen.... Hmmmm, ikke tenkt på den, men den ligger forsåvidt helt fritt og luftig. Skal sies at det er BARE gtaIV som får maskinen overopphetet, aldri skjedd med andre spill. Men får se etter juli om jeg ringer MS, er irriterende å måtte starte den på ny hele tiden...

Lenke til kommentar
Ein annen ting, kor har du strømforsyningen liggende? Det kan tenkes at den blir overopphetet om den ligger litt trangt. Om dette ikkje er tilfellet vill eg ha ringt til MS support.

Strømforsyningen.... Hmmmm, ikke tenkt på den, men den ligger forsåvidt helt fritt og luftig. Skal sies at det er BARE gtaIV som får maskinen overopphetet, aldri skjedd med andre spill. Men får se etter juli om jeg ringer MS, er irriterende å måtte starte den på ny hele tiden...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...