konfjuzd Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Hallo Driver å bygger opp ny maskin nå, men tenkte at den gamle enermax 430w psu en min funka bra nok. Skal koble den til et gigabyte ep45-ds4 hovedkort med E8400 cpu. Problemet er: min gamle psu har ikke 8 pins, men 4. den andre kontakta har 20 pins, men hovedkortet vil ha 24.... Funker det å koble til den gamle psu en eller får jeg problemer? Annet hw er geforce 9600, 2 gb minne og 4 disker. kaaanskje cd/dvd brenner.. Håper på raaaaskt svar siden butikken stenger kl 20 ellers blir det mer shopping imorra.. -Espen- Lenke til kommentar
konfjuzd Skrevet 27. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2008 HalloDriver å bygger opp ny maskin nå, men tenkte at den gamle enermax 430w psu en min funka bra nok. Skal koble den til et gigabyte ep45-ds4 hovedkort med E8400 cpu. Problemet er: min gamle psu har ikke 8 pins, men 4. den andre kontakta har 20 pins, men hovedkortet vil ha 24.... Funker det å koble til den gamle psu en eller får jeg problemer? Annet hw er geforce 9600, 2 gb minne og 4 disker. kaaanskje cd/dvd brenner.. Håper på raaaaskt svar siden butikken stenger kl 20 ellers blir det mer shopping imorra.. -Espen- Ja, ja.. Tør ikke teste for å se om det funker, så får vel shoppe ny psu imorra da gitt. noen som har tips på hva og hvor mye jeg trenger? e8400 3gh 2gb ram 5 disker s-ata cd brenner dvd brenner geforce 9600 -espen- Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 De fleste HK vil fungere med 4-pins kontakt. 8-pins sokkel er dessuten ofte blokkert på halvparten. Det er som regel heller ikke noe problem å kjøre 20-pins PSU på 24-pins HK. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå