Cerb89 Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Noen som vet om det finnes noe SNES/NES emulator som funger på den? Lenke til kommentar
sinatra Skrevet 10. juli 2008 Del Skrevet 10. juli 2008 Funker det å hive TomTom inn på touch diamond? Tomtom fungerer bra det Lenke til kommentar
MSL Skrevet 11. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2008 Jeg har et genialt program for dere som kanskje liker å tegne Det heter VsPainter og er et proft tegne program som funker på min HTC Touch Diamond:) Angående emulatore så har jeg sett noe under navnet Pocket GBA, prøvde å laste det ned, men fikk ikke til. Lenke til kommentar
Christoffer99 Skrevet 11. juli 2008 Del Skrevet 11. juli 2008 Høres tøft ut, kan du gi en link til en sikker side å laste ned det fra? Lenke til kommentar
MSL Skrevet 12. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2008 Here you go http://freewareppc.com/graphics/vspainterle.shtml Lenke til kommentar
Christoffer99 Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 Ok, takk, skal prøve det seinere i dag. Lenke til kommentar
mghogli Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 Noen som vet om det finnes TrackID for HTC telefoner? Har sett noe som heler Shazam eller no sånt, men det virker krøkkete.. noen innspill? Lenke til kommentar
MSL Skrevet 12. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2008 Aner ikke... Det jeg gjerne skulle trengt nå var en flash player for internettet på diamonden:/ Lenke til kommentar
Feltherre Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 Noen som vet om et bra program som du kan få oppdaterte tall fra børsen,noe som ligner på den i IPhonen? Lenke til kommentar
MSL Skrevet 12. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2008 Fant flash program selv, funker med IE http://wiki.xda-developers.com/index.php?p...lashVideoBundle Lenke til kommentar
Christoffer99 Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 Ingen her som har funnet noen gode spill de vil dele da? Skulle gjerne hatt noe å bedrive kjedelige tider med Lenke til kommentar
MSL Skrevet 13. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 13. juli 2008 Jeg har selv runna Teeter, håper det kommer en oppfølger:D Jeg har Bejeweled 2 og Zuma, som jeg fant innpå htc forumet (htc.mine.nu) Lenke til kommentar
Christoffer99 Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 De ligger ikke der lenger nå, har du download linken? Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Ingen her som har funnet noen gode spill de vil dele da? Skulle gjerne hatt noe å bedrive kjedelige tider med Sjekk ut ScummVM. Har fått blant annet Broken Sword til å fungere. Lenke til kommentar
Christoffer99 Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Det er vel veldig få av spilla som funker der på diamond siden den bare har touch tastatur, eller? Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Hvis du sikter til ScummVM-spill, så nei. Alle jeg har prøvd har fungert fint. Det er jo for det meste (om ikke bare) slike pek og klikk-spill. Lenke til kommentar
diamondyeah Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Noen som har lasta ned sånn block recognizer eller ? så man kan "tegne" bokstaver. må jo være det raskeste å skrive meldinger med og sånn når man lærer seg det Lenke til kommentar
KnutM Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Jeg anbefaler Slay fra http://www.windowsgames.co.uk/index.html Kjøpte det til Qtek'en min en gang i tiden og installerte det på Diamonden nå. Lenke til kommentar
Target.Aquired Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 (endret) Fant flash program selv, funker med IE http://wiki.xda-developers.com/index.php?p...lashVideoBundle Finnes det noe Flash player for Opera Mobile? Prøvde å installere Flash Player 7 for PocketPC men fungerte ikke. Og hvilken version av opera mobile er det på Diamond? Skulle kanskje skrevet at jeg er allergisk mot Microsoft Outlook og _ikke_ tenker ha det på telefonen. Du har det allerede på telefonen. Det er det programmet som tar seg av SMS, epost, etc, og er sterkt knyttet Det kan være du klarer å tvinge andre programmer til å gjøre det, men telefonen er laget for å brukes sammen med Outlook eller Exchange... Jeg har ikke noe outlook på Diamond. Skulle det vært med? M Endret 14. juli 2008 av The_Majestic Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå