Gå til innhold

BK: En bråkete bølle?


Anbefalte innlegg

Jeg syns Tomsi er inne på noe, men for min del virker det som det hadde vært fordel med litt mer luft på høyre siden.

Mulig det ikke er rom for mer luft pga den forstyrrende bakgrunnen som var i originalen.

Den grønne døren plager meg ikke. Tvert imot så syns jeg den bidrar til å gjøre bildet bedre.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg syns Tomsi er inne på noe, men for min del virker det som det hadde vært fordel med litt mer luft på høyre siden.

Mulig det ikke er rom for mer luft pga den forstyrrende bakgrunnen som var i originalen.

Den grønne døren plager meg ikke. Tvert imot så syns jeg den bidrar til å gjøre bildet bedre.

Jo, egentlig er jeg nok enig med deg. Men jeg ville ha mer luft der fordi jeg da får mere følelsen av at denne rett og slett har snudd ryggen til den andre, som ligger å ynker seg i bakgrunnen, uten at den er det spor redd for å snu ryggen til. Altså gatas tøffeste katt på en måte. Den følelsen min rundt dette bildet blir egentlig helt borte i croppen.

 

Katten sier "Takk det holder. Du er nær nok nå. La oss være i fred.": jo, ser nesten sånn ut. Men jeg tok nå bare tre bilder, første så den bort på. Så ble den var på klikket, det neste var skjevt, og dette var jeg fornøyd med. Så jeg forstyrra dem jo ikke så lenge da.. Og sa pent "takk" da jeg gikk. Å si at jeg behandlet dem respektløst ville være en fornærmelse mot meg. :hrm:

 

Katter er alltid fotogene. Ser en katt feil ut på et bilde er det alltid fotografens feil. : Helt enig. Det er vakre dyr.

 

Så tilslutt en takk til alle som har tatt seg bryet med å svare. Det er morsomt i kritikken for tiden. Skal inn i andre tråder nå, skal bare ha en liten pause først.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...