JBJ Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Jeg har tenkt til å gå til innkjøp av en MacBook Pro, og lurte derfor på om å kjøpe den med en 2,6 GHz prosessor er verdt de 1700,- ekstra det koster i forhold til 2,5 GHz modellen. Lenke til kommentar
dabear Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 (endret) Jeg greier meg fint med min 2.0 Ghz macbook, men det spørs jo helt hva du skal bruke maskina til. Jeg ville heller investert de pengene i 2*2GB med minne. Kan trygt si at mer minne utgjør mye mer enn en liten økning i cpu-hastighet. Minne er dyrt når det kjøpes fra apple, men du kan trygt kjøpe minne fra en nettbutikk og installere sjøl - til en langt bedre pris. Endret 27. juni 2008 av dabear Lenke til kommentar
JBJ Skrevet 27. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2008 Jeg greier meg fint med min 2.0 Ghz macbook, men det spørs jo helt hva du skal bruke maskina til. Jeg ville heller investert de pengene i 2*2GB med minne. Kan trygt si at mer minne utgjør mye mer enn en liten økning i cpu-hastighet. Minne er dyrt når det kjøpes fra apple, men du kan trygt kjøpe minne fra en nettbutikk og installere sjøl - til en langt bedre pris. Takk for svaret. Ja, det er nok ikke dumt å bruke pengene på mer ram i stedet. Blir nok en 2,5 GHz med 4GB ram da tenker jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå