iron_knuckle Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 (endret) Super Smash Brothers Brawl: Når jeg setter inn min ferske kopi av ssbb får jeg denne feilmeldingen "Unable to read disc). Wii-en er på ingen måte chipet eller tuklet med. Alle andre spill fungerer som de skal. Noen som har lignende problemer eller løsningsforslag? Edit: Har googlet litt, men det virker som det er et hardware-problem. Får vel kontakte nintendo på mandag Endret 27. juni 2008 av iron_knuckle Lenke til kommentar
nifty Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Spørmål : KOPI eller ORIGINAL ? Synes du va litt uklar Lenke til kommentar
iron_knuckle Skrevet 27. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2008 Original. Kjøpt for en time siden Lenke til kommentar
Krissman Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 det er noen wii maskiner som ikke kan lese dual layer disk. dette skjedde i japan og usa også. nintendo ordner det Lenke til kommentar
TCi Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 (endret) Problemet ligger i linsen. Da Smash Bros. bruker to lag på platen, krever det mer av linsen til å lese innholdet på platen. Støv og annet rot gjør dette værre. Trolig er det grunnet at Wii bruker en slot-in mekanisme for platene som forusaker problemet. Du kan prøve å sette inn en renseplate om du har det. Eller er det dessverre ingen annen løsning enn å sende den inn til Nintendo. Ta kontakt med butikken du skaffet den hos. Endret 27. juni 2008 av TCi Lenke til kommentar
abcdabcd Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Blås litt inn i Wii'n og sånn? Hjelper sikkert ikke... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå