Gå til innhold

Overføre Achievement Points fra en konto til en annen

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg og faren min kjøpte Xbox 360 når den først kom, og jeg er den som for det meste har spilt på den(Dead Rising, Oblivion, Assassins Creed osv).

Rundt en måned før GTA IV ble sluppet bestemte jeg meg for å bestille meg en X-box Arcade og forhåndsbestille GTA IV, slik at jeg og faren min kunne spille det hver for oss

(og multiplayer sammen).

Det ble til at jeg startet og bruke den nye X-boxen, siden den var HD-kompatibel(jeg har HD-ready tv). Jeg laget meg en ny profil på den, og vi begynte å spille GTA IV.

Nå har vi hver vår profil med hver våre achievements osv. på hver vår konto(han med kontoen med endel av mine achievements, og jeg med achievements fra bare GTA IV.

Så jeg lurer på om det er mulig å overføre achievements/achievement points fra en live-konto til en annen, slik at jeg får mine achievements fra de spillene jeg har spilt, og han "mister" dem, slik at bare en av oss har dem, og det ikke blir "duping" av achievementene. Om det går å overføre achievements for f.eks ett spill til min konto.

Ellers så må jeg vel spille spillene rundt igjen...

Takker for nyttige svar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Poenget er at jeg vil ha achievementene mine, spesielt fra spill jeg ikke kommer til å spille igjen med det første. Atm så har jeg bare achievements fra GTA IV på konsollen min, men jeg vil også ha de fra den andre konsollen fra de spillene som jeg har fått achievements på. Jeg har "tjent" dem, så derfor så vil jeg ha dem :p

Lenke til kommentar

Achievement Points kan IKKE flyttes fra en konto til en annen, dem kan ikke brukes til noe som helst, dem er rent kun får å vise alle andre hva du har klart på et spill, dem er rent showoff system:) eks: før så kunne man si at man har runda et spill og klart ditt og datt, uten å kunne bevise det, med poeng systemet så er det bevis at du har klart å gjøre det :)

Henta fra Wikipedia:

The Gamerscore(G) is a measure that corresponds to the number of Achievement points accumulated by an Xbox Live user. These Achievement points are awarded for the completion of game-specific challenges, such as beating a level or amassing a specified number of wins against other players in Xbox Live matches.

Poenget er at jeg vil ha achievementene mine, spesielt fra spill jeg ikke kommer til å spille igjen med det første. Atm så har jeg bare achievements fra GTA IV på konsollen min, men jeg vil også ha de fra den andre konsollen fra de spillene som jeg har fått achievements på. Jeg har "tjent" dem, så derfor så vil jeg ha dem :p

Ja, savegame og gametag er linket opp til værandre.

Endret av Morixm
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...