Rescue me Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 (endret) Aldri sagt at Oslo er finere enn Bergen. Bergen er kanskje Norges fineste by med mer enn 50 000 innbyggere, men menneskene trekker ned helhetsinntrykket. Bergen er Norges nest største by med nesten 250 000 innbyggere. Til og med Tromsø har over 50 000 innbyggere . Endret 28. juni 2008 av KnewtFan Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Jeg tror isbit mener at Bergen er den fineste byen med mer enn 50 000 innbyggere. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Jeg tror isbit mener at Bergen er den fineste byen med mer enn 50 000 innbyggere. Så det nå . Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Og han tar naturligvis feil. Trondheim er penere. Og folk prater mer morsomt der. I Trondheim har de i alle fall innestemme. Bergen har BT, though.. Hard choice. Lenke til kommentar
-Gudfaren- Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Må si Bergen er finere enn Trondheim. Har riktignok ikke vært i Bergen om vinteren, men trondheim om vinteren er grøss og gru. Dessuten så hater jeg fulle trøndere. Man man ikke spasere en fredagskveld i gatene der, enten blir man plystret på, sjikanert eller snakket til. Lenke til kommentar
perpetrus382 Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Må si Bergen er finere enn Trondheim. Har riktignok ikke vært i Bergen om vinteren, men trondheim om vinteren er grøss og gru. Dessuten så hater jeg fulle trøndere. Man man ikke spasere en fredagskveld i gatene der, enten blir man plystret på, sjikanert eller snakket til. Ehh.. okey? Ikke skjedd med meg, men.. Jeg tror som WarpX at noen av landene som ligger "under" Storbritania blir selvstendig. Men ikke alle. Kanskje bare Wales? Eller bare Skottland? Lenke til kommentar
Essem Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Jeg hadde satt penga mine på Belgia, eller kanskje baskerland. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Baskerland blir det ikke, da hadde det hendt for lenge siden imho. Belgia derimot tror jeg går mot en fredelig deling om ikke alt for lenge. Lenke til kommentar
Jethrotulling Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Kurdistan? Regnes det? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+12341842 Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 (endret) Tsjetsjenia, Baskerland eller Færøyene Muligens også Transnistria som det ble referert til her tidligere også. Endret 1. juli 2008 av Slettet+12341842 Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Færøyene er vel strengt talt selvstendige. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+12341842 Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Færøyene er vel strengt talt selvstendige. De styrer riktignok de fleste anliggenheter selv, men de mangler: 1. Fullstendig styring over sin egen utenrikspolitikk 2. Egen forsvarspolitikk 3. Løsrivelse fra Riksfellesskapet, personalunionen som forener Danmark, Færøyene og Grønland under den danske kronen. Når alle disse tre punktene er i boks, ihvertfall 1 og 3, kan Færøyene betraktes som en fullverdig nasjon. Akkurat nå er de egentlig litt som Kosovo – noen tegner dem inn på kartet, andre ikke. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Jeg håper baskerene får sin egen stat. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Færøyene er vel strengt talt selvstendige. De styrer riktignok de fleste anliggenheter selv, men de mangler: 1. Fullstendig styring over sin egen utenrikspolitikk 2. Egen forsvarspolitikk 3. Løsrivelse fra Riksfellesskapet, personalunionen som forener Danmark, Færøyene og Grønland under den danske kronen. Når alle disse tre punktene er i boks, ihvertfall 1 og 3, kan Færøyene betraktes som en fullverdig nasjon. Akkurat nå er de egentlig litt som Kosovo – noen tegner dem inn på kartet, andre ikke. Ja, de har vel noen representanter i folketinget i Danmark. Men de er ikke medlem av EU i motsetning til Danmark så jeg vil nesten kalle det et eget land, og blir vel også i de fleste tilfeller sett på som ett eget land Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 (endret) Jeg håper at Nord-Norge kan løsrive seg fra Sør-Norge Så kan de jo sitte nede i ormebolet Oslo og bestemme for seg selv (as always). Oljeutvinning i Lofoten blir knall. Endret 3. juli 2008 av WarpX Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 (endret) Nord-Norge og Vestlandet løsriver seg. Føl dere rike Oslofolk, det varer ikke lenge. Endret 3. juli 2008 av Simon Aldra Lenke til kommentar
paroa Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Vi blir bare rikere av det når vi slipper å subsidiere de tullete bøndene i nord! Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Ha ha ha ha ha ha ha ha, og ha. Dere mister alt fiskeri, og alt som heter olje og gass. Rent bortsett fra majoriteten av alle vassdrag som er utbygd for vannkraft, og flere store bedrifter. Hva tror du finansierer Norge? Bønder (som det uansett er langt flere av på det indre østland), servicenæring og IT? Lenke til kommentar
paroa Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Skatter og avgifter? Vi kan godt fjerne bøndene i "indre østland", ikke meg imot. Fisken kan dere dessuten beholde selv, olje og gass vil dere uansett selge billig til oss. Vi hadde klart oss veldig fint! Lenke til kommentar
Essem Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Ville regjeringen sittet på sametinget da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå