Pentumsmart Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 (endret) Hei, Har en Samsung 32" som jeg kjøpte for et år siden. Men det er et lite problem, det er dårlig kantutgjevning på den. Vanskelig å forklare, legger ut et bilde etter på for å vise hva jeg mener men for de som vet hva jeg mener; Er det normalt på en HD TV til PS3? Alle spillene mine har det, spesielt CoD 4 som jeg spiller ganske mye. 5000:1 i konrtast (ja, vet det ikke er mye, men skal vel ikke være dårlig kantutgjevning pga. det? 12.8 billion farger Kan det også ha noe med HDMI kabelen min? Edit: Her er et bilde tatt med dårlig mobil kamera men jeg tror det viser litt av det jeg mener. Merk de røde pilene som peker mot de dårlig kantutgjevningene Det er sånn det ser ut på sjermen min, og det er ikke på grunn av dårlige kamera. Håper på svar! Endret 27. juni 2008 av Pentumsmart Lenke til kommentar
f(x) Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Mener du slik at kantene bli hakkete som dette?: Har det problemet på PS3 jeg også, usikker på hva det er... Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 27. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2008 Akkurat det jeg mener. Så på COD4 på baner som Owergrown og Creek der det er FULT av gress, kan jeg umulig se folk på avstand. Noen som har peil her? Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 28. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2008 Hm, ingen som vet? Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 28. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2008 Mener du slik at kantene bli hakkete som dette?: Har det problemet på PS3 jeg også, usikker på hva det er... Sorry for dobbel post, men hva slags TV har du? Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Mener du slik at kantene bli hakkete som dette?: Har det problemet på PS3 jeg også, usikker på hva det er... Sorry for dobbel post, men hva slags TV har du? Er nok ingen problemer med TVen din, det er PS3 som har dårlig med anti-aliasing, dvs hakkete/ujevne linjer/streker, akkurat som du opplever . Dette er grunnen, har ingenting å gjøre med TVen din. Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 28. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2008 Hæ? Men jeg har jo spilt på stefaren mins LCD TV. Der er det ikke såpass! Forressten, er dette bare på PS3 eller er det også på 360? Opplever andre her det? Lenke til kommentar
WaterMarked Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Sjekket om ps3 sender hd-signal? 720p f.eks. Lenke til kommentar
Pentumsmart Skrevet 28. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2008 Jaja, 720p er aktivert! Lenke til kommentar
Ullsokk1 Skrevet 1. september 2008 Del Skrevet 1. september 2008 Sikkert bare deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå