Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Anbefalte innlegg

Hei

En kamerat av meg og jeg skulle klokke cpu'en hans i går. Vi fikk den opp i 2.9GHz, da kjørte den stabilt, men vi ville så gjerne få den opp i 3.0 GHz før vi ga oss, men det ville den ikke. Etter mange forsøk, ville ikke pc'n starte opp skikkelig. Den bare restarter seg selv under oppstart. Hva kan være problemet? :hmm:

Håper på raske svar :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det må være noe galt vist den er 80 grader på 2.9ghz. Jeg fikk min til 3.33 med stock kjøling uten å kommer over 65 grader. Sjekk at kjøleren sitter slik den skal, å evnt se om det er god luftgjennomstrømning i kabinettet.

Lykke til videre iallefall!

EDIT: Så ikke at du sa stock hastighet. 80 grader på 2.4 :O Det må jo være noe riv ruskende galt her!

Endret av Catena
Lenke til kommentar
Vi veit jo at det er noe galt. Det jeg tror det kan være er at kjølepastaen er svidd bort, eller er jeg helt på jordet?

Har aldri hørt at pasta har blitt "svidd" bort. Den skal tåle mye mere en 80 grader. Det jeg kan tenke meg er at kjøleren sitter skjevt på. Slå av pcen å ta den av og på. Vist ikke det funker så vet ikke jeg. Btw, hvordan er det med rengjøringen av kjøleren?

Endret av Catena
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...