Gå til innhold

Creative Zen 32GB vs. Apple iPod Classic 80GB


Anbefalte innlegg

Har ikkr prøvd DAB verjsonen. En ting du bør væreklar over er at DAB versjonen bruker 4.XX firmware. Den støtter ikke flash themes. Dvs at om du skal bruke flash themes, som er brukerlagde layouter til avspillingsskjermen, så får du ikke brukt DAB.

http://iaudiophile.net/forums/showthread.php?t=18335

 

Ok, tror jeg dropper dab... er vel en grei radio fra før. Men ser ikke ut som om det finnes noen høytalere til denne spilleren :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+89234341
Har ikkr prøvd DAB verjsonen. En ting du bør væreklar over er at DAB versjonen bruker 4.XX firmware. Den støtter ikke flash themes. Dvs at om du skal bruke flash themes, som er brukerlagde layouter til avspillingsskjermen, så får du ikke brukt DAB.

http://iaudiophile.net/forums/showthread.php?t=18335

 

Ok, tror jeg dropper dab... er vel en grei radio fra før. Men ser ikke ut som om det finnes noen høytalere til denne spilleren :(

 

hva mener du med høyttaler? hvilken som helst høyttaler i verden kan kobles inn så lenge den har en eller annen form for normal lydinngang.

Lenke til kommentar

okok

 

Edit: Da har jeg sett litt rundt og kring, og lest tråden på dette forumet om d2`en, og synes den ser mer og mer interessant ut :) Kommer mest sannsynelig til å kjøpe en Cowon D2 16GB Black MP3 player, Cowon D2 AV audio/video kabel og Cowon D2 Skinn futteral, Sort fra vostok.no. Virker som en litt annerledes modell en apple og creative, og på mange måter mer spennende. Er det ellers noe jeg burde kjøpe til? Drøyer litt med minnekort, da det også kommer til å falle i pris fremover. Når de gjelder høytalere kan jeg f.eks. kjøpe disse http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=312255 ) og koble dem opp? Skal også kjøpe høretelefoner, og går da nok for koss porta pro. Eneste jeg er litt usikker på er hvor mye bedre dab versjonen er...

Endret av jj_89
Lenke til kommentar
Jeg bruker DAB'en. Og det som Ødegård nevnte er det eneste store minuset jeg har merket.

 

Så finn ut om du virkelig kommer til å bruke DAB, det gjør jeg.

 

2late, har bestilt. Hadde nok brukt dab`en, men valgte heller å prioritere dobbelt så mye minne.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg bumper denne tråden litt. Har også sett meg om etter ny mp3-spiller, og valget står mellom en iPod Classic (80GB) og en Zen (32 GB).

 

Er det noen som har erfaring med batterikapasiteten på disse to spillerne? Etter å ha hatt en Creative, har jeg merket at de ikke alltid holder hva de lover på dette punktet.

 

Zen skal ha 25 timer spilletid (audio) og iPod 30 timer. Ikke den helt store forskjellen altså, men er det noen som vet litt om en eller flere av disse spillernes batterlevetid?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...