mpeg Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 hei. Prøver å finne de nyeste driverene til mitt hovedkort Asus P5E, X38, Socket-775, DDR2, ATX, Firewire, GbLAN, 2xPCI-Ex(2.0)x16 Med Intel X38 Chipset. Har lett på intel sine sider, og asus sine sider, men ikke ett sted finner jeg download X38 chipset drivers. noen av dere som vet noe om dete, og hvor jeg ev. kan hente de? På forhånd takk. mvh mpeg Lenke til kommentar
War Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Jeg fant med en gang. Du må gå inn på produkter-Hovedkort-775-X38 -P5E -Download. Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Her har du de siste driverne fra Intel sine hjemmesider. Birger Lenke til kommentar
mpeg Skrevet 30. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2008 (endret) Hei. Tusen takk for hjelpen. (Kunne ikke svare her før, da maskinen min var nede. Hadde et minneproblem) Jeg var faktisk inne på den siden, men trodde utility stod for software....?, og jeg så etter chipsett drivers.Derfor lastet jeg ikke ned den på siden. mvh Mpeg Endret 30. juni 2008 av mpeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå