J@9 Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Hei! Har nylig lagt inn windows på nytt. Etter at jeg la inn tastatur driver'ne så har jeg fått et lite plagsomt problem. Nemlig at lyden justerer seg selv! Når jeg logger inn i windows så skrur lyden seg på maks, når startup lyden nesten er ferdig med å spilles av så skrus lyden ned på 53%, og her blir den. Om jeg da justerer den opp på maks igjen (sånn som jeg pleier å ha det) så holder den seg der til neste gang jeg logger på. Noen som har tips til hva som kan løse dette problemet?? Har et trust tastatur jeg fant på el-retur men det så helt nytt ut Begynte å bruke det før jeg la inn windows på nytt, og da hadde jeg ikke dette problemet, bruker samme driver som den gangen. Tastatur: Trust Easy Scroll Silverline Keyboard Windows XP Pro SP3 + alle oppdateringer Lydkort: Creative Soundblaster live 5.1 (kjører orginal XP driver, da jeg syns denne er grei nok) Har også et problem at F-Lock (eller hva den heter på dette tastaturet) ikke husker om den var på eller av.. for ved hver oppstart slår den seg på igjen, dette gjorde den ikke før jeg la inn windows på nytt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå