Shredkid Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Ja,da skal jeg legge ut en video der jeg spiller gitar på youtube, jeg skal spille tostemt. Det betyr at jeg må spille 2 opptak. Hvordan skal jeg få de to klippene til å gå samtidig ? Slik som dette : Hvilket program må jeg ha, Helst gratis. Er det noen av gratis progamene i programguiden som kan gjøre dette ? Takk, =D Lenke til kommentar
Cashmere Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Sony Vegas, eller MOVIE MAKER (Movie Maker) ( ) (Erik? = ? = idiot? = w00t?!) Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Vegas er ikkje gratis, Movie Maker kan ikkje gjere dette. Eit par av gratisprogramma kan kanskje gjere dette, men det er mest sannsynleg enklare å bruke ein prøveversjon av t.d. Sony Vegas til jobben. Lenke til kommentar
Shredkid Skrevet 27. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2008 Vegas er ikkje gratis, Movie Maker kan ikkje gjere dette. Eit par av gratisprogramma kan kanskje gjere dette, men det er mest sannsynleg enklare å bruke ein prøveversjon av t.d. Sony Vegas til jobben. Hvor laster jeg ned prøveversjonen ? Er den gratis eller må jeg kjøpe den ? = D Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Prøveversjon er gratis, og fungerer utan begrensingar i 30 dagar. Kan lastast ned her: http://www.sonycreativesoftware.com/download/trials Verktøyet du bruker til akkurat dette heiter Pan/Crop, og du finn det ved å høgreklikke på klippet på tidslinja. Lenke til kommentar
Shredkid Skrevet 27. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2008 Finner nå ut at jeg må spille deler 3 stemt, går det ant å ha 3 opptak ved sidenav hverandre å ? ; D Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Jadå, det går an. Er berre å leggje dei tre ulike klippa i tre ulike spor. Lenke til kommentar
SirEmanon Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Adobe Premiere Element eller premiere Pro kan du legge ut så mange spor du bare ønsker. Finnes også i gratis prøveversjon. Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Funker dette i Pinnacle Studio 11? Lenke til kommentar
SirEmanon Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Funker dette i Pinnacle Studio 11? Pinnacle 11 har kun ett videospor med lyd, et tekst-spor, pluss to ekstra lydspor. Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Altså funker det ikke, crap. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå