Assi-jo Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Hei Jeg ønsker og kjøpe et hjemmekino anlegg til en ca. 5000 kr. Jeg må kunne koble PS3en til det, det må være 5.1 og jeg må få mest ut av pengene. Noen som har noen forslag? Takk Lenke til kommentar
GrAvYy Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 (endret) Ser etter det samme selv nå =) Må ha HDMI inn- og uttak på receiveren Ettersom jeg ikke kan en dritt om dette her, så hadde det hvert flotters med litt guiding =) Endret 27. juni 2008 av GrAvYy Lenke til kommentar
Lars J Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Sjekk heller bruktmarkedet når dere går såpass lavt i prisklasse. Gjerne legg pengene i et greit oppsett i stereo. Dere vil mest sannsynlig bli skuffet over hva dere får skaffet av komplette surround anlegg til 5k uansett. -Dessuten vil dere med en god reciever (5.1 / 7.1 ) ha muligheten for og utvide etterhvert som økonomien tillater det, samt også mest sannsynlig bli mer fornøyd med resultatet. Lenke til kommentar
Vitamin Bjørn Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 Logetech Z-5500 Sparer litt peng på å kjøpe dette. Og det holder i massevis til spilling/film på et gutterom. subwooferen går veldig dypt. Lenke til kommentar
Breiker Skrevet 8. juli 2008 Del Skrevet 8. juli 2008 nei nei og atter nei. Noen spørsmål: - Størrelse på rommet det skal stå i? - Skal det også brukes til musikk? I såfall hvilke sjangere? - Lyd ønsker du? * Bass in your face * Klar lyd uansett hvor høyt du spiller? * Fyldig lyd? Lenke til kommentar
Vitamin Bjørn Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 Ja la oss få høre forslag fra karen som har "Diverse gullkabler av typen DYRT" Lenke til kommentar
Breiker Skrevet 12. juli 2008 Del Skrevet 12. juli 2008 her begynner plagiatet ja. Før jeg kan komme med anbefalinger må topicstarter svare på noen enkle spørsmål i min forrige post Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 5000,- er altfor lite for ett fullt surround anlegg. Men til den prisen så vil jeg tro Logitechs Z-5500 er det beste kjøpet. Hadde dette selv på PCen, hvor det funket greit. Høytallerene var meget gode, men fikk aldri bassen til å passe inn i lydbildet skikkelig. Men la merke til at hver gang er var lenger borte fra anlegget så passet den bedre inn. Så anlegget vil nok passe bedre som hjemmekino enn som PC anlegg. Jeg solgte det til en kollega som bruker det som stue anlegg, og han er meget fornøyd. Har selv ikke fått vært der å hørt det enda. Det eneste minuset er at den interne dekodingen hos Logitech ikke er like god som hos andre. Jeg merket en stor forskjell fra å la Logitechen dekode ett 5.1 signal, til å la Creative sitt lydkort gjøre det, og kjøre det analogt til Logitech (kun la det stå for forsterkingen av signalet). Analog overføring var mye mye bedre. Lenke til kommentar
Vitamin Bjørn Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Om du bor i nærheten av Stvanger og klarer å skrape sammen 2500,- til så er dette kanskje noe. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Argon Junior 5.1 pluss en receiver. Ja det er ikke mye igjen til en receiver, så jeg hadde spart til en litt dyrere enn (se: 3000,- og oppover). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå