Gå til innhold

BK: Leonard Cohen World Tour

Anbefalte innlegg

Nå er det på tide at du tar deg en lang kald dusj. Jeg flipper litt med Tom, og det er det kun du som reagerer på. Det er din egen skyld at du ikke er en del av det gode selskap, og det er lett å forstår hvorfor. Du har jo ikke innsikt i det sosiale liv på forumet, og driter åpenbart i det.

Kanskje vi skal tone det litt ned?

Kommunikasjon handler ikke om hva man sier, men om hva man sitter igjen med av det som blir sagt...

Dere snakker forbi hverandre, og resultatet blir sur stemning for resten av oss.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg synes egentlig at hele album blir litt overdose med Cohen, sett bort fra Various Positions fra 1985. Det albumet var hans første som gikk til toppen av hitlistene, og det er ikke uten grunn.

:!: Da har vi samme smak da...den er en av mine favoritter ja. Hadde med bare den på en hytte en vinterferie i 1985...og ble aldri lei av å høre på den...

Til Tom sitt bilde:klikket på det som var skjult jeg....det var da skarpere og bedre....

RandiA

Lenke til kommentar
Nå er det på tide at du tar deg en lang kald dusj. Jeg flipper litt med Tom, og det er det kun du som reagerer på. Det er din egen skyld at du ikke er en del av det gode selskap, og det er lett å forstår hvorfor. Du har jo ikke innsikt i det sosiale liv på forumet, og driter åpenbart i det.

Kanskje vi skal tone det litt ned?

Kommunikasjon handler ikke om hva man sier, men om hva man sitter igjen med av det som blir sagt...

Dere snakker forbi hverandre, og resultatet blir sur stemning for resten av oss.

Det har du helt rett i. Jeg har lest innlegget til Aksje på ny, og sett det bedre i forhold til sitatet av meg. Da ser jeg at det kun er aksje som ikke ser den interne humoren mellom meg og Tom. Det bunner sannsynligvis ut i at han ikke kjenner Leonard Cohens mest kjente sanger, noe som ikke er uventet når man tar alder med i betraktning. Tom forstår selvsagt hva jeg mener med So long Tom.

Men at jeg etter sigende skal komme med usaklige og forsurende kommentarer i BK ønsker jeg utdyping om. De som for fremtiden ikke ønsker kommentarer fra meg på grunn av lite konstruktive kritikker kan gi beskjed om det, gjerne i en egen tråd. Jeg ønsker jo ikke å gi tilbakemeldinger til brukere som ikke finner mine kommentarer verdifulle. Så mange kommentarer som jeg skriver så er det bare greit for meg å ha en liste over tråder jeg slipper å kommentere. Det er tid spart til å gjøre andre ting.

Lenke til kommentar
menmen... har vi ikke sett bildet før? Mener å ha sett bildet i et annet sted før... hmm

Jan Garbarek har uttalt at det kun er laget 5 låter i verdenshistorien. Han konsentrerer seg om den ene han kan. Det er nok få bilder som ikke er tatt fra før, så du har helt sikkert rett. Men jeg kan ikke si at det slår meg at det er noe jeg har sett før. Selv om det helt sikkert er mange eksempler på lignende bilder.

Jeg regner med at Fox sikter til dette bildet.

Lenke til kommentar
Oh, I see. Aprilfesten fikk jeg lite med meg av. Siden jeg ikke deltok så studerte jeg ikke de bildene så nøye.

So long, Tom. Du tok'an. Gjorde du ikkje?

Tok'an til slutt; men tok litt tid, da jeg var litt stresset i sted; Men det går bra - må ha det litt moro også :)

Tom

Lenke til kommentar
Tok'an til slutt; men tok litt tid, da jeg var litt stresset i sted;

Da regner jeg med at "leveransen" er avgårde, og at stress-nivået ditt senker seg betraktelig. En ypperlig anledning til å ta seg en øl...eller to.

P.S Fikk litt problemer med å forklare hvorfor familien må feriere i en klam campinghytte langs den svenske E-6'en denne sommeren. På den annen side så kan jeg få gode bilder innendørs i campinghytta, uten bruk av blits, med den nye 50mm'ern min :!:

Det handler jo kun om å prioritere riktig.

Lenke til kommentar
menmen... har vi ikke sett bildet før? Mener å ha sett bildet i et annet sted før... hmm

Jan Garbarek har uttalt at det kun er laget 5 låter i verdenshistorien. Han konsentrerer seg om den ene han kan. Det er nok få bilder som ikke er tatt fra før, så du har helt sikkert rett. Men jeg kan ikke si at det slår meg at det er noe jeg har sett før. Selv om det helt sikkert er mange eksempler på lignende bilder.

Jeg regner med at Fox sikter til dette bildet.

Jeg er nokså sikker på at jeg har sett bildet før, et maken likt bilde. Men det må være deja vu :p drøm+bildet du tomsi42 linket til= DEJA VU :p

Lenke til kommentar
Tok'an til slutt; men tok litt tid, da jeg var litt stresset i sted;

Da regner jeg med at "leveransen" er avgårde, og at stress-nivået ditt senker seg betraktelig. En ypperlig anledning til å ta seg en øl...eller to.

P.S Fikk litt problemer med å forklare hvorfor familien må feriere i en klam campinghytte langs den svenske E-6'en denne sommeren. På den annen side så kan jeg få gode bilder innendørs i campinghytta, uten bruk av blits, med den nye 50mm'ern min :!:

Det handler jo kun om å prioritere riktig.

Grunnen til stresset var at jeg var på farten til å besøke noen venner, samtidig som jeg skulle prøve å berge restene av serveren og samtidig spise mat før jeg dro. Besøket var viktig; de trengte nytt tastutr og mus på PC-en, og de hadde en six-pack med Mythos til meg; etter en ferie på Rhodos. Den blir det nærmeste jeg komer en syden-tur i år :)

Camping-hytte langs E-6'en i Sverige. Da er spørsmålet - er 50mm-en verdt det? Selvfølgelig er det det. Men at kone og barn ikke snakker til deg på et halvt år; det er muligens verre ;)

Tom

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...