Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Får ikke fart på 8800 gtx sli

Anbefalte innlegg

Jeg får bare 11474 på 3dmark.kjører jeg med bare et kort så er det ca 1000 midre.

skulle nå tru at det skulle bli bedre fart etter som jeg har hørt.

min pc:

CPU amd athlon 64 x2 6000

Hovedkort Asus Crosshair 590 SLI

DDR2-667 4GB

Strømf. toughpower 1000 w

2 sata disker som kjøres i stripe

Kabinett ANTEC Nine Hundred Ultimate Gamer Case

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er en stund siden jeg har brukt AMD prosessor i 3dMark06, men synes å huske at jeg fikk 11.305 med en FX-62 klokket til 3.340 (eller noe der omkring) og 2 stk 7900 GTX i Sli. Nå vil riktignok 8800 GTX i Sli yte noe bedre, og selv om jeg er usikker på hvor mye bedre, synes det riktig at scoren din er noe lav. Har du husket å skru av alt av AA, AF, etc. etc. i driverne slik at systemet er optimalisert mot ytelse og ikke høy grafikk?

- Rob

Lenke til kommentar

Er en stund siden jeg har brukt AMD prosessor i 3dMark06, men synes å huske at jeg fikk 11.305 med en FX-62 klokket til 3.340 (eller noe der omkring) og 2 stk 7900 GTX i Sli. Nå vil riktignok 8800 GTX i Sli yte noe bedre, og selv om jeg er usikker på hvor mye bedre, synes det riktig at scoren din er noe lav. Har du husket å skru av alt av AA, AF, etc. etc. i driverne slik at systemet er optimalisert mot ytelse og ikke høy grafikk?

- Rob

Min cpu har jeg bare klokket til 3150.venter på ny ram som jeg har bestil.blir vel bedre da.

Skrudde det av,men ble ikke så mye meir.noe poeng til.

Men det jeg synes jeg er rart at bare jeg får 1000 poeng meir med 1 kort ekstra,synes nå ikke at det er store forskjel nr jeg spiller også.begge kortene fungere bra,har prøvd og bytte slott på hovedkorte,instalert vistaen på nytt.

Alt av drivere jeg bruker er heilt nye.

Biosen er ny,likens før og etter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...