Gå til innhold

Bærbar med 8 GB RAM


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9817234daf

Håper Zepto har startet en trend. Kraftige designermaskiner. Jeg vil ha enda kraftigere og enda penere. Da kan jeg bytte ut Asus-en.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hva er vekta på denne heR?

og tilsvare 9600 gt 8800 gt?

vet at 9500gs tilsvarer 8600 gt

Lurer også på dette. Hvordan er grafikkortet? Noen som har en link til en nettside med tester av grafikkort til bærbare? Har sett det før, men finner den ikke igjen...

Endret av Hooch
Lenke til kommentar

famt fakstisk denne

http://www.notebookcheck.net/NVIDIA-GeForc...-GT.9449.0.html og denne http://www.notebookcheck.net/Mobile-Graphi...List.844.0.html

 

 

hva er vekta på denne heR?

og tilsvare 9600 gt 8800 gt?

vet at 9500gs tilsvarer 8600 gt

Lurer også på dette. Hvordan er grafikkortet? Noen som har en link til en nettside med tester av grafikkort til bærbare? Har sett det før, men finner den ikke igjen...

Endret av majorkira
Lenke til kommentar
Ser du på film i mørket, kan du bruke funksjonen Night LED, som slår av alle lys på PC-en bortsett fra skjermen

Genialt, irriterer meg altid over lys som er overalt.

 

Likte også den night LED funksjonen. Rett og slett genialt. sitter nå på en bærbar pc i en mørk seng, og irriterer meg over alle lysne. Hadde vært godt å fått dem av! -.-

Lenke til kommentar
funksjonen Night LED, som slår av alle lys på PC-en bortsett fra skjermen

snedig funksjon =D

men er ikke bærbaren litt klosette å sitte å se filmer på om natten? :p da foretrekker jeg soffaen og tven framfor en liten lappis ja :p

 

Når jeg sitter og jobber inn i de sene nattetimer og glemmer å slå på lyset så irriterer det blå og intense lyset på laptopen min meg enormt, og den funksjonaliteten hvor man kan skru av alt lys er noe jeg har savnet leeenge. Godt at en produsent endelig gjør noe med det :)

 

Når det gjelder 8GB+ RAM, så mener jeg å ha lest fra ganske sikre kilder at man definitivt burde bruke ECC, siden sjansen for at kosmisk stråling (eller whatever) skulle "snu" en bit øker ganske betraktelig for hver ekstra GB. Så lenge det eneste man gjør er å spille spill så har det relativt liten betydning, men om man bruker maskina til å jobbe på burde man seriøst vurdere ECC.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...