Gå til innhold

BK: den maskert mann og kort skyteren!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Syns det var ganske så kult, men modellen din (på bilde 2) så litt slapp og likegyldig ut.
LOL.

Det kan være lurt å kikke på avataren til posteren før man kritiserer utseendet til modellen ;)

---

Ellers så tror jeg at disse to bildene appelerer mer til den yngre garde, enn til en gammel oldis som meg. Ingen av motivene tar skikkelig tak i meg. Det første lar jeg være å kommentere.

Det andre sier meg mer. Men jeg blir ikke helt fortrolig med hånda. Peker du på meg, eller bare stikker du hånda fram? Jeg savner litt mer arm, at det blir litt tydeligere at det er din hånd, og ikke ei helt tilfeldig hånd. Tror og du med fordel kunne valgt litt mindre blenderåpning. Bla. så blir øynene lite flatterende pga litt svake boke egenskaper ved objektivet (tipper kitzoom).

Lenke til kommentar

Masken er totalt intetsigende, men bildet av kortleken er skikkelig tøff. Fargene, det harde blitslyset og de knivskarpe kortene er for meg perfekt. Inklusive de brutale skyggene. Det er enkelt og greit et bilde jeg liker godt. Regn med å få pryl for det tekniske, spesielt blitsbruken. Men du kan få gråte på min skulder etterpå. Trøsten er deg vel forunt, for du har gjort noe kreativt ut av noe som i følge regelboken er en grov begynnerfeil.

Lenke til kommentar

Masken er stilig nok, men intetsigende. Det at håret stikker fram over og litt slikt trekker også ned. Det andre bildet er veldig bra, men selv om jeg har sett avataren, synes jeg modellen kunne hatt litt bedre ansiktsuttrykk. Liker effekten av blitsen, kortene ser nesten innlimte ut.

Lenke til kommentar
Synes ikke bilde #1 er så værst jeg, er faktisk ganske stilig. Bilde #2 er også ganske stilig, og virker som det er litt gjennomtenkt.

Blir jeg lurt, eller er kortene delvis gjennomsiktige?

Tipper at det er en kombinasjon av lang lukkertid og blits.

Er forøvrig enig at det er stilig bilde.

Tom

Lenke til kommentar

Syns nr to var dritkult, jeg! Er ikke enig i den kritikken av uttrykket, syns det funket fint. Ganske gjennomførte farger i bakgrunnen også, og kortene var kjempebra fanget.

Nr en...vet ikke, hvis det ikke hadde vært så tydelig at det er en maske kunne det kanskje blitt litt tøft, men det virker ikke så gjennomtenkt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...