Gå til innhold

Kva kan eg gjere? (dårlige føter)

Gjest Slettet+9871234

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+9871234

Hei.

Eg er ekstremt plattfot og har difor problem med å gå og stå (og laupe, hoppe etc etc), og eg burde kome meg ut i arbeidslivet snart. Eg er nettopp vorte 18 år og eg går på studiespesialiserande. Har tenkt å ta friår når eg er ferdig for å kome skikkeleg inn i arbeidslivet.

Uansett, fordi mine føter er ganske dårlege så kan eg kan eigenleg berre gjere ting som primært er sitjande, og eg veit ikkje om noko eg kan søkje på som er primært sitjande :hmm:

Eg tenkte eg kunne byrje med å snakke med folk over telefon, til døme kundesørvis. Har henta ark hos NAV sånn at dei kanskje kunne hjelpe meg litt, men eg sitt fast på "Kva ynskjer du å arbeide med og kva for arbeid kan du ta?"

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det jeg ville anbefalt deg hvis du har vondt er følgende:

1) Telefonselger

2) Kundesservice

3) Kassearbeider i en butikk

4) Resepsjonist (vet ikke helt hvordan det skrives)

5) Er du flink i IT? Kanskje prøve noe inne i den bransjen.

Uansett så finnes det en haug med jobber! Ta en tur innom her: http://www.finn.no/jobb/?WT.svl=vertical

Lykke til! :)

Endret av Jarmo
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

Jada. Får fotsenger, men må kjøpe sko til fleire tusen frå eigen lomme fordi det eg har (så ekstrem plattfot) eigenleg er noko berre folk med CP får så eg har ikkje rett diagnose <.< Går også ein gong i veka til fysioterapi for å klare og gjere vanlege ting som vandringa ein gjer på skulen etc.

Fotsengene og skoa gjer at eg kan gå frå ca. 500 m til ca. 1500 m før eg får vondt.

Men takk for råda alle mann/damer :) Skal levere inn arket i morgon :D

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Hei.

Eg er ekstremt plattfot og har difor problem med å gå og stå (og laupe, hoppe etc etc), og eg burde kome meg ut i arbeidslivet snart. Eg er nettopp vorte 18 år og eg går på studiespesialiserande. Har tenkt å ta friår når eg er ferdig for å kome skikkeleg inn i arbeidslivet.

Uansett, fordi mine føter er ganske dårlege så kan eg kan eigenleg berre gjere ting som primært er sitjande, og eg veit ikkje om noko eg kan søkje på som er primært sitjande :hmm:

Eg tenkte eg kunne byrje med å snakke med folk over telefon, til døme kundesørvis. Har henta ark hos NAV sånn at dei kanskje kunne hjelpe meg litt, men eg sitt fast på "Kva ynskjer du å arbeide med og kva for arbeid kan du ta?"

Hvis du er flink til å prate med folk så har du et hav av muligheter.... Selv driver jeg med flere ting i mitt firma hvor jeg trenger flere folk som er "talføre".. :-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...