kholand Skrevet 13. mars 2003 Del Skrevet 13. mars 2003 Ved juletider fikk jeg et mustek mdc 3500..det gikk som en drøm å overføre bilder til pc'n min -trengte ikke engang programvare, men plugget bare inn usb kabelen. Kameraet kom da opp som "flyttbar disk" i "min datamaskin" MEN så gikk kameraet istykker, og jeg fikk et nytt i posten. HER ER PROBLEMET!: når jeg nå skal legge inn bilder på pc'n så skjer det lite, eller ingenting! hender det kommer opp et vindu som spør hva jeg vil gjøre... men lenger enn dette kommer jeg ikke!! hva f*** er galt? ....og nei -kameraet fungerer perfekt. På den andre pc'n så fungerer bildeoverføringen knirkefritt. Hjelp meg! vær så snill! Lenke til kommentar
reactor Skrevet 14. mars 2003 Del Skrevet 14. mars 2003 Hmm... det kan høres ut som om USB-porten i PC#1 har fått seg "en kakk". Du sier ikke hva som skjedde med det forrige kameraet, men slutta det å funke mens det sto tilkobla til PC'en? Da kunne det jo vært overspenning eller noe som tok knekken på både kameraet og USB-porten... Hvis du har flere USB porter på hovedkortet ville jeg forsøkt disse, ellers tror jeg nok du ser på innkjøp av nytt hovedkort. Det burde vel være dekt av garanti da, så lenge du kan bevise det... Lenke til kommentar
kholand Skrevet 15. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2003 det er nok ikke usb-porten sin feil nei. -ikke hovedkortet heller. pc'n er helt ny, og jeg bruker usb porten til ratt/pedaler uten problemer. har også prøvd de andre 8 usb-portene uten hell. Det som skjedde med det gamle kameraet, er at jeg mistet det i bakken -ikke noe annet. kan det være noe med konfigurasjonen av XP tro? Lenke til kommentar
mlwirak Skrevet 15. mars 2003 Del Skrevet 15. mars 2003 Det er mye som kan være galt. Du kan prøve å formatere harddisken og legge til alt på nytt. Eller du kan kjøpe en kortleser. MLW Lenke til kommentar
kholand Skrevet 15. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2003 joa..er klar over det. men hadde det bare vært å gjøre det, så hadde jeg nok ikke spurt her! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå