ElectricPizza Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Som nevnt før meg, det er ikke lurt å bruke trusler om vold og drap. Mulig du får luftet hodet ditt, men det fører ikke til noe. Du bør ta en titt her: http://forbrukerportalen.no/Publikasjoner/...4/1025851213.08 Lenke til kommentar
pululf Skrevet 27. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2008 Takk for alle svar Hvis han ikke betaler tilbake, så ringer jeg ham og maser på ham... Til slutt blir det vel trusler om politianmeldelser, og da skal han nok bla opp. Btw, det er ikke jeg som ødela hovedkortet. Han ga beskjed om at det var en liten defekt på hovedkortet som resulterte i at man måtte bruke pc5300 RAMpå 1.8 volt første gang man startet PCen, og så flashe BIOSen. Problemet er at den ikke startet opp selv etter 10 tmer med prøving og feiling og søking på diverse nettforum. Men får håpe det hele ordner seg. Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Må spørre,men hva betalte du for kortet? Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Takk for alle svar Hvis han ikke betaler tilbake, så ringer jeg ham og maser på ham... Til slutt blir det vel trusler om politianmeldelser, og da skal han nok bla opp. Btw, det er ikke jeg som ødela hovedkortet. Han ga beskjed om at det var en liten defekt på hovedkortet som resulterte i at man måtte bruke pc5300 RAMpå 1.8 volt første gang man startet PCen, og så flashe BIOSen. Problemet er at den ikke startet opp selv etter 10 tmer med prøving og feiling og søking på diverse nettforum. Men får håpe det hele ordner seg. Åh.ok..da så. Håper det ordner seg da.. Lenke til kommentar
pululf Skrevet 28. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2008 Må spørre,men hva betalte du for kortet? 1680,- Har fått svar fra ham nå. Det viser seg at jeg skrev feil postnummer, så det er grunnen til at det tok lit tid å få henta den Pengene skal han overføre snarest mulig. Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Må spørre,men hva betalte du for kortet? 1680,- Har fått svar fra ham nå. Det viser seg at jeg skrev feil postnummer, så det er grunnen til at det tok lit tid å få henta den Pengene skal han overføre snarest mulig. Hvilket Hovedkort var dette`? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå