linux-n00b Skrevet 13. mars 2003 Del Skrevet 13. mars 2003 Noen som kan gi med en grundig beskrivelse i hvordan på hvordan jeg skal få wlan kortet d-link dwl 520 til å fungere i redhat 8.0?Jeg betaler 200kr HVIS jeg får kortet til å fungere etter hjelp. Lenke til kommentar
Kaare Skrevet 13. mars 2003 Del Skrevet 13. mars 2003 http://www.linux-wlan.com/linux-wlan/ Lenke til kommentar
bergetun Skrevet 13. mars 2003 Del Skrevet 13. mars 2003 Det finnes bare en leaked binary driver som er kompilert for mandrake 8.x ute paa nettet, saa det er bare til aa glemme det. D-Link holder paa aa mekke drivere for Linux men det ser ut som at det skal ta litt tid, ta og mail D-Link og kjeft litt paa dem. Be dem faa fingen ut av rassen og se til aa lage drivere til Linux (Jeg har mailet/kjefta) Lenke til kommentar
Nargile Skrevet 14. mars 2003 Del Skrevet 14. mars 2003 Hadde D-Link kort, helt til jeg skulle kjøre slackware.. Fant ingen drivere som fungerte, og etter noen kjeftemailer, der jeg bare fikk til svar at jeg måtte sende de informasjon om hovedkort, prosessor, ram osv, ga jeg blanke og brukte 100 kroner på et kort medrealtek chip... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå