kloningen Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 (endret) Hallo, driver å skal sende inn et defekt hovedkort til komplett.no nå, fikk beskjed på mail om å: - Logg deg inn på din konto.- Bruk så søkemotoren til å finne frem til ordren du skal registrer retur på. - Gå inn på ordren. - Oppe til høyre kan du velge RETURNERE PRODUKTER INNENFOR GARANTI. - Velg antall av produktet som skal returneres og skriv inn bankkonto nr. ditt. - Trykk RETURNERE MERKEDE LINJER. - Velg en årsak og fyll ut feilbeskrivelsen. - Fyll til slutt ut Auto-reply tracking nr. hvis du har vært i kontakt med oss pr. e-post ang. denne saken/returen. - Trykk SEND RETURFORESPØRSEL. Men jeg finner for pokker ike den "Returnere produkter innenfor garanti" lenken...! Endret 27. juni 2008 av ThomasT-93 Lenke til kommentar
Largie Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Knappen er vel ikke synlig hvis garantitiden er forbigått. Er du sikker på at garantitiden gjelder? Lenke til kommentar
Entim Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Trykk på Se På knappen, da dukker det opp en Returner produkter innenfor garanti knapp oppe til høyre Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 27. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2008 (endret) Når du sier "Se på knappen" Mener du da at du ser liksom produktet? Isåfall, så er jeg allrede inne på produktet. (Ser heller ingen "se på" knapp) Er rimelig sikker på at garantien gjelder ennå, kjøpte hk'en sist måndte. KAn du vise med screenshot? Endret 27. juni 2008 av ThomasT-93 Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 27. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2008 (endret) Hadde noen please giddi å lagt ut et screenshot før det blir mørkt? Er ikke så hypp på å drøye'n med å fått levert inn hovedkortet... Endret 27. juni 2008 av ThomasT-93 Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 (endret) Edit: Move along please. Nothing to see here. Endret 27. juni 2008 av kjent bruker Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 27. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2008 Eh, okay... Jeg har nå valgt ett hovedkort å returnere + skrivd inn kontonummer, men ingenting skjer. Den bare reloader sia. Lenke til kommentar
Entim Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Om du går tilbake til konto siden så har du sikkert fått opp en ny ordre/retur der Lenke til kommentar
kloningen Skrevet 27. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2008 Nei, hadde bare utelatt ett nummer i banknummeret. Takk mod som rensa opp her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå