mcgroven Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Eiere av Wii kan glede seg over at Mega Man kommer til Wiiware. Les mer Lenke til kommentar
niconude Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Mega Man! ooh memories! Tror jeg runda mega man 2,3 og 4 på NES flere hundre ganger som drittunge! Enda en grunn til å kjøpe Wii... har enda ikke skaffet den. Tror faktisk denne nyheten var det som som skulle til for å vippe meg av gjerdet! Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Bare de ikke gjør det nye megaman skikkelig casual så. De lager spill alt for lette nowadays Lenke til kommentar
McPersen Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Er litt skeptisk. Kan huske den ene remaken til PSP, Megaman PoweredUp tror jeg det het. Virkelig dårlig. Men nå er jo ikke dette en remake da, så da har det jo ikke noe gammelt å leve opp til. Med unntak av det skal være like bra som de andre spillene. Hmmm, da har det jo mye å leve opp til likevel. Men nå var jo Maverick Hunter til PSP skikkelig kult. Men det var jo også Megaman X. Hmmmm, denne ligningen må jeg tenke litt på. Personlig konklusjon: Må kjøpes og prøves (så lenge prisen ikke er urimelig). Lenke til kommentar
Erasus Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Hahah, enda et barnespill, Wii brukere har virkelig mye å se fram til fremover. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Akkurat det her som gir meg et stort ønske om å kjøpe en wii! Lenke til kommentar
unwill Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 Artig, men da jeg spilte megaman på emulator ble jeg litt skuffet på hvordan det var. Har ikke spilt så vanskelige spill på en stund, og merker at jeg ikke har tolmidhet nok til å spille så vanskelige spill lenger. Lenke til kommentar
Bleelekwwl Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 (endret) x Endret 17. august 2010 av Bleelekwwl Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Megaman 2 og 3 er to av de beste spillene noensinne utgitt. Musikken til Megaman 2 har også kanskje tidenes beste spillmusikk. Får håpe de går tilbake til røttene når de skal lage en versjon til Wii. Lenke til kommentar
sagosen Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Koste meg glugg i hjel med Mega Man IV på NES den gangen eg faktisk hadde den fysiske maskina i huset plugget til TV'en, har aldri hatt tålmodighet til dei seinare på emulator. Var nok flinkere i tv-spel før, yep. Lager dei det i samme ånd som Bionic Commando Rearmed kan det vel ikkje gå så galt? Elsker tanken på 2d remakes med HD-grafikk! Håper virkelig på fleire slike spel, gleder meg så vanvittig til Street Fighter 2, f.eks. Vel, wii har ikkje HD, men whatever. De forstår kva eg meiner. Lenke til kommentar
unwill Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 MMM....kanskje ikke HD, men HQ High quality. Finnes forresten flere Megaman spill til DS som er verdt å prøve, men personlig syns jeg ikke de er like bra som Megaman 1-3 + X1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg