Solefald Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Eg var så dum at eg møtte opp til engelsk eksamen dagen etter brokk operasjon. Almennfagleg påbygging. Eg har 6 i standpunkt, som gjer ironien enda klarere og irritasjonen større. Eg skulle egentlig begynne på Sommerkurs i matematikk på Ingeniør høgskule, men i følge høgskulen så er det usansynlig eg får begynne. Opptaks ansvarlig er selvfølgelig på ferie til onsdag, mens skulen begynner på mandag. Noken som har peiling om kva reglane seier? Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Har du klaget på karakteren? Hvis ikke gjør det. Hvis du stryker på eksamen så får du ikke studiekompetanse og kvalifiserer derfor ikke til opptak til studier som krever generell studiekompetanse, eller hva det nå heter nå om dagen. Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 27. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2008 Da får eg hive inn ein klage da.. Jaja. kjem til å bli gammalt skinn før eg er ferdig utdanna. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Hehe, jeg strøyk på Bedriftsøkonomieksamen i min tid, jeg lå og vippet mellom 5-6 i de to årene jeg hadde faget. Jeg fikk igjennom klagen og har nå en respektabel 2-er på eksamen i Bed.Øk. Jeg fikk revansj på høgskolen da jeg fikk A i økonomisk styring. Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 27. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2008 hehe. det er bra. På eksamen så skulle en nemmelig svare på oppdage 1,2,3. så var det valg mellom a, b og c. Men eg skreiv kun på oppgave 2, men eg skreiv ganske langt. så eg syns eg burde fått stå karakter. Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Det skader altså ikke å prøve å klage, du kan ikke få "stryk minus". Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 27. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2008 hehe. det er sant. eg er født i 85, og hadde håpt eg skulle bli ferdig utdanna før eg var 30:P hehe Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 27. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2008 Er ikkje det en sånn regel at en kan melde seg opp til enkelt fag på ei utdanning, men ein får ikkje tatt det som eit årsstudium uten gen. stud? det kan jo vere eit smutthull. Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 27. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2008 update: skulen ringte no og gav meg dispensasjon! Lenke til kommentar
NikkaYoichi Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Wooot?! Hvorfor det? For at du er latterlig god i alle fag eller for at du faktisk nettopp hadde hatt en større operasjon? Uansett så var det jo gledelige nyheter! Gratulerer! Lenke til kommentar
Solefald Skrevet 27. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2008 Eg spurte ikkje kvifor Eg har 6 i engelsk, 5 i matte og naturfag bla. så har godt nivå i relevante fag:P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå