Gå til innhold

BK: Fra trondheimstreffet til akam


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Alle bildene er fine, og modellene er søte. Jeg likte best det i midten. Det første er veldig ordinært, men som vanlig godt utført. Det siste er litt mye åttitallsklisje. Men det i midten har herlige farger og en fin bruk av dof. Piken ser litt avventende ut, og det er det eneste jeg ønsker å sette fingeren på. Hun kunne godt hatt et mer avslappet uttrykk. Det er kanskje ikke så rart med et dusin siklende tenårings-akamister hengende rundt seg. Hadde jeg vært henne hadde jeg nok talt minuttene til jeg kom meg bort fra dette selskapet :p

Lenke til kommentar

Den tråden som stikker ut fra bhstroppen hennes på midterste bildet kan du nok med fordel klone bort.

 

Usikker på om jeg liker den bakerste skulderen som stikker frem på det første bildet, men bildet i seg selv likte jeg godt. Nydelige øyne på henne :)

 

Jeg syns det siste var kult, likte hvordan trappa er med og gir fasong, og hvordan hun er plassert. Prøvde du med forskjellige måter å legge armen hennes på?

Lenke til kommentar

Takk for kommentarer; nei tror ikke hun plagdes mye av det PM, tror hun bare hadde det morro. Det hun sa til meg ihvertfall =)

Ville ha ett litt strengt uttrykk på bildet.

 

Juliess; jess, prøvde meg på den, men ble bare tull så ble jeg irriterert. så prøvde jeg igjen, så ble det fortsatt rart. så ga jeg opp. haha. noen ganger går det bare ikke slik jeg vil.. se om jeg får prøvd en tur til ;)

 

ang. hånda, har jeg ikke prøvd forskjellige måter. føltes ganske riktig, og måtte nesten bli noe sånt ifht måten hun skal vri kroppen på / fortsatt være rett i ryggen / fram med puppene. og strekker jeg den ut vil den få uhdeldige effekter pga vidvinkel bruken.

Lenke til kommentar

Jeg som ikke husker stort fra 80-tallet, og ihvertfall ingenting innen foto, må si at jeg digger det siste bildet. Flott plassering og finfin setting. Kunne kanskje ønsket meg at håret ikke forsvinner i lyset bak henne, men ellers er det top notch.

Lenke til kommentar

Du har lagt inn mange modellbilder de siste månedene, det siste i denne tråden er absolutt det beste etter mitt syn. Flott dame, likte blikket og ansiktsutrykket. Det som i stor grad skiller dette bildet fra de andre bildene dine er bakgrunnen. Her var den knall med flotte linjer og mønster som dannes av metalltrappen, dette i tillegg til en meget god svart hvitt konverting gjør dette bildet til et av de beste modellbildene som er lagt inn her på BK etter mitt syn.

Lenke til kommentar

Veldig god bruk av naturlig lys, du har tydeligvis et øye for det. Jeg liker komposisjonene dine, spesielt 2'ern. Dette er vel det beste bildet. Du har også gjort en god jobb med å ikke få skygger på øynene, og klare å trekke oppmerksomheten mot dem. Jeg er ikke så fan av svart/hvitt, så likte ikke det tredje. Syns bildet trenger farger, men kanskje dystre farger. du kan leke deg med å for eksempel ha et svakt fargelayer med color burn over et svart/hvitt layer, og attpåtil blande inn litt av de originale fargene. jeg er også imponert over skarpheten og kvaliteten fra 24-70mm. har nettopp skaffet meg denne selv, men har ikke fått forsøkt noe særlig portrett.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...