TobiasG Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Hei, hadde tidligere en kompis som hjalp meg med å få browsern min (eller en html fil) som bakgrunn på pc'en. Hvordan gjøres dette? Lenke til kommentar
Solsviken Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 (endret) 1. Høgre klikk på skrivebordet, velg egenskaper. 2. I Tab feltet øverst velger du "skrivebord" 3. Trykk på tilpass skrivebord 4. I Tab feltet øverst velger du Web Der har du plassen du kan sette opp slik at skrivebordet ditt blir en slags webside. Nå satte jeg f. eks amobil.no som bakgrunn Du kan også opprette din egen side som du tilpasser ditt behov. For eksempel kan du inkludere været der du bor akkurat nå og de neste dagene. Du kan ha linker til de sidene du bruker ofte. Er du litt mer erfaren kan du lage din egen side som viser de siste trådene fra forumet her, eller andre forum. Du kan inkludere RSS slik at du får de siste nyhetene fra ulike medier som tilbyr RSS. Podcasts osv osv. Endret 27. juni 2008 av g0lden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå