Gå til innhold

Firefox: Kan man ikke bruke Alt+s for å svare i forum? Og deaktivering av shift+klikk

Anbefalte innlegg

Jeg har vært hos Maxthon lenge, og jeg sa for ikke å slenge siden at jeg ikke ville bytte uansett! Men jeg må innrømme at den nye adresselinjen i Firefox 3 fikk meg til å endre mening. Nå har jeg fått satt Ildreven opp som jeg ville, blant annet med minimering til systemfeltet og "riktige" tastatursnarveier (for meg, altså - flere år med Maxthon gjør at snarveiene sitter veldig godt inne...). Men jeg har to problemer:

1. Jeg er vant til at alt+s vil lagre et svar i de fleste forumer (jeg bruker musa så lite som mulig, jeg vokste opp i DOS...), men her får jeg Historikkmenyen (fordi s-en er understreket i menyen). Tåpelig! ER det noe jeg kan gjøre for å endre det?

2. Jeg er vant til å bruke shift, ikke kontroll, for å åpne ny fane, men her åpner det et nytt vindu. Går det an å endre på det? Eller enda bedre: Går det an å sette en innstilling så Firefox aldri åpner et nytt vindu, men alltid åpner ny fane?

Håper noen kan hjelpe meg litt!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har prøvd (jeg har registrert meg for lettere å kunne installere utidelser lagd for tidligere utgaver, som minimering til systemfeltet - en nødvendig funksjon for meg), men når jeg søker på Mouse, kommer det bare masse "mouse gestures" og sånne ting, ingenting om denne tingen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...