Gå til innhold

Sjekk ut dette! Gateway College!

Anbefalte innlegg

hei!

Jeg kom nettopp hjem fra idrett 1 studiet til Gateway College på Bali. Seriøst! Dette var helt sykt. Jeg oppfordrer alle som liker brettsport/aktivitet generelt å ta en nærmere kikk på det her. Man får studiepoeng akuratt som man skulle gått grunnfag idrett i norge(hvis man tar både idrett 1 og idrett 2), og kan derfor fortsette ved NiH eller en annen høyskole som tilbyr Bachelor/master i idrett.

Bali er det stedet i verden der forholdene for bølgesurfing er mest "consistent". Det er altid waves på bali! Finnes ikke noe bedre sted å lære/utvikle noen heftige surfe-skillz(finnes alt fra softe beach-breakes til hardcore/worldclass reef-brakes), samtidig som du faktisk går på skole og får stipend. Lærerne er fra olympiatoppen, NiH og HISF, så de er også prima!

www.gatewaycollege.no

PS! har også idrett 1 i brasil og california!

Surfs' uP! FhoSho! Smack!

post-165000-1214562889_thumb.jpg

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Videoannonse
Annonse
hei!

Jeg kom nettopp hjem fra idrett 1 studiet til Gateway College på Bali. Seriøst! Dette var helt sykt. Jeg oppfordrer alle som liker brettsport/aktivitet generelt å ta en nærmere kikk på det her. Man får studiepoeng akuratt som man skulle gått grunnfag idrett i norge(hvis man tar både idrett 1 og idrett 2), og kan derfor fortsette ved NiH eller en annen høyskole som tilbyr Bachelor/master i idrett.

Bali er det stedet i verden der forholdene for bølgesurfing er mest "consistent". Det er altid waves på bali! Finnes ikke noe bedre sted å lære/utvikle noen heftige surfe-skillz(finnes alt fra softe beach-breakes til hardcore/worldclass reef-brakes), samtidig som du faktisk går på skole og får stipend. Lærerne er fra olympiatoppen, NiH og HISF, så de er også prima!

www.gatewaycollege.no

PS! har også idrett 1 i brasil og california!

Surfs' uP! FhoSho! Smack!

Hei..

Jeg veit om flere som har studert både idrett 1 og idrett 2 i Bali, og jeg vurderer å gjøre det samme, våren 2009.. Men blir litt ensomt å reise alene, men er vel virkelig verdt det? ble du kjent med mange?

Lenke til kommentar

Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler.

Husk at en god emnetittel skal beskrive eller oppsummere hvilket problem du har - ikke at du har et problem. En god emnetittel skal heller ikke kun bestå av et produktnavn.

Bruk p_edit.gif-knappen i første post for å endre emnetittelen.

(Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men p_report.gif gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..)

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...