Mr. Bojangles Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Hei Tenkte å kjøpe meg et MIP-apparat, helst under 2000 kr og gassfri (stress å leie gassflaske etc.). Skal kun brukes til småsveising av tynne karosseriplater, og da holder vel et slikt: http://www.clasohlson.no/Product/Product.aspx?id=20599992 ? Lenke til kommentar
support81 Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Har drevet med mye rustsveising igjennom mange år nå og har forsøkt å sveise med disse apperatene Mine erfaringer tilsier at jeg personlig ikke hadde anbefalt folk å kjøpe ett slikt apperat, de er overhode gode å sveise med dersom du vil ha en jevn og fin sveis, litt i underkant med strke på det også etter min mening, de spytter og driter ut en sveisesøm som sikkert er greit nok dersom du bare skal hefte fast en plate der ingen skal se det etterpå Hadde heller satset på et brukt sveiseapperat for de pengene Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 27. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2008 Oki, skal bare sveise litt småtteri - et par hull etter emblem, et par hull i bakluke og skjermer og kanskje badlook fremme. Føler det blir litt drøyt å leie gassflaske, når jeg bruker det såpass skjelden. Takk for hjelpen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå