Gå til innhold

Valg av fettsyre


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Aner ikke, foruten at Udo smaker som et rent helvete.

 

Det er ikke noe spesielt hokus pokus med fett egentlig, udo er ikke så "kjempe"sunne greier, sammenlinget med andre fettblandinger. Fiskefett er f.eks "sunnere".

 

Hvis du får i deg litt tran (fiskefett), og fett fra "vanlig" fisk, f.eks laksefileter (kjemperike på godt fett), og gjerne litt olivenolje, rapsolje osv burde ting være i boks. Vet ikke hvor mye du gjør utav det, men er jo en ide å kalkulere ut hva man ønsker å få i seg, og operere heretter.

Lenke til kommentar
Hei.

 

Jeg har drevet å testet ut ulike fettsyrer, og er blitt anbefalt Udo's choice. Jeg merker dog at jeg får vondt i magen av dette produktet, spesielt om kvelden/natta. Noen som vet hvorfor? Den skal jo være så sunn.... :hmm:

 

 

kan jo være ett sunt produkt selv om man får vondt i magen av det.

 

edit: sundt faktisk

Endret av OZ-Racing
Lenke til kommentar

Prøv å hold deg unna omega 6, du får mer enn nok at det gjennom vanlig kost. Prøv å la fokuset komme på omega 3.

 

Uansett så ville jeg vært forsiktig med tilskudd generelt. Hadde en morfar som døde nylig av leverskade. Pga stort inntak av kostilskudd. Alkohol var også inn i bildet, men hovedsaklig var det kostilskuddet. Det er veldig hardt på levra alle de tabelettene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...