CoaX- Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Har prøvd både Photomatix og Dynamic HDR, noen som har noen andre / bedre programmer å foreslå?? Lenke til kommentar
Stoffer86 Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 (endret) Har prøvd både Photomatix og Dynamic HDR, noen som har noen andre / bedre programmer å foreslå?? Photoshop har man jo det er vel de jeg har hørt om i tillegg EDIT: Artizen finnes vel ennå Endret 27. juni 2008 av Stoffer86 Lenke til kommentar
Thunderhead Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Photomatix er vel regnet som det beste, men FDRTools skal også være bra. Ellers er PFSTools, EasyHDR, Dynamic Photo HDR, Artizen HDR og Photoshop nevnt i bøker om HDR. Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Jeg har kun brukt Photomatix og jeg koser meg med det. Lenke til kommentar
CoaX- Skrevet 27. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2008 oki, skal teste de ut. eneste jeg misliker med photomatix er muligheten til å flytte hvert enkelt bilde manuelt for å unngå "ghosting" Lenke til kommentar
-Torb Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Har veldig gode erfaringer med Photomatix Pro selv ihvertfall. Enkelt grensesnitt, men gode resultater likevel. Lenke til kommentar
IceFox Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Anbefaler også Photomatix. Veldig enkelt å bruke, men gir veldig gode resultater. Irriterende at man ikke kan bruke Ctrl+Z for å angre, men man tåler vel det... Lenke til kommentar
earphones Skrevet 4. juli 2008 Del Skrevet 4. juli 2008 Har ikke prøvd så mye hdr, men hvis det er noen her som er drevne, vil jeg gjerne nevne Qtpfsgui. Et gratis, open source-program. Hadde vært kult å høre fra noen "som driver med hdr", om dette programmet er bra. Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Har testet en trial verson av programmet... liker det veldig godt.. Lurer derfor på hvordan jeg enklest kan få tak i photomatix? Hvor mye koster det? Lenke til kommentar
Thunderhead Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Har testet en trial verson av programmet... liker det veldig godt.. Lurer derfor på hvordan jeg enklest kan få tak i photomatix? Hvor mye koster det? Det enkleste er vel å kjøpe det via deres nettsider. Lenke til kommentar
iMacKenna Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 www.hdrsoft.com Koster 99$ som er ca. 500kr. Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Takk.. fant nemlig ikke programmet i noen butikker Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 (endret) Dersom jeg skulle kjøpe photomatix fra denne siden, ville dere anbefalt Photomatix Bundle (Photomatix Pro + Plug-In) til 119US$ eller Photomatix pro til 99US$.. Jeg bruker CS2.. Endret 9. august 2008 av von-schnellfahrer Lenke til kommentar
Sportive. Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Liker best manuell hdr i cs3. Lenke til kommentar
iMacKenna Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Jeg kjøpte kun Pro versjon uten plug-in. Tar små ting i PS etterpå. I guidene på NAPP's hjemmesider bruker og foretrekker de Photomatix Pro istedet for PS CS3 sin HDR behandling. Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 9. august 2008 Del Skrevet 9. august 2008 Redigerte mitt første HDR bildet i CS2, det ble krise dårlig. Redigerte samme bildet i photomatix trialverson, da ble fargene bedre og mer troverdige.. Bildet gikk fra å være drit dårlig til å bli nokså dårlig; En god forbedring spør du meg.. Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Bruker Qtpfsgui her og har fått noen svært kule resultater, fåes til Windows og nå. Lenke til kommentar
Jan112 Skrevet 12. mai 2011 Del Skrevet 12. mai 2011 (endret) Har prøvd både Photomatix og Dynamic HDR, noen som har noen andre / bedre programmer å foreslå?? HDRFactory http://digital-foto.no/Nyheter/nytt-hdr-program-til-kontrastfulle-motiver Endret 12. mai 2011 av Jee113 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå