Gå til innhold

Netcom avduker Iphone-prisene


Anbefalte innlegg

Om du er ute etter noe billigere, koster trykkskjermsmobilen HTC Touch Diamond 4500 helt uten abonnement, og om du kjøper den med abonnement havner totalprisen på omtrent det samme.

Faktisk så blir HTC Diamond dyrere (om man bruker opp ringeminutter, SMS og datatrafikk inkludert i iTalk Small), som illustrert her: http://www.freedommedia.no/blog/archives/12

 

Totalpris iPhone med iTalk Small/SuperTalk: 6187,-

Totalpris HTC Diamond med SuperTalk: 6836,-

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette var vel ganske som forventet.

 

Lo godt når jeg leste første to sidene i "iPhone 3G er her" artikkelen, hvor folk faktisk trodde man kunne få de for under 2 k uten abb..

 

Videre spennende å se at Netcom selger mobilen selv, og dermed tar på seg ansvar for oppfølging av kundene og deres rettigheter. Med 5 års reklamasjonsrett vil jeg tro det blir en del forbrukercaser angående iPhone ettersom tiden går.

Lenke til kommentar

Å fy ... :eek:

 

399 kr i måneden? For et abo jeg ikke vil ha?! Og da må jeg betale 2300 kr for telefonen? Ja, må ha 16 GB versjonen om den skal gjøre nytte som mp3 spiller. Egentlig mer 50 GB + versjonen, men den finnes jo ikke.

 

Det billigste alternativet med en 16GB telefon vil altså koste meg 4788 kr mer på et år enn løsningen jeg har i dag BARE i fastavgifter. Da kan jeg jo kjøpe meg en HTC Touch Diamond ekstra istedenfor da jo. Og det dyreste aboet? Månedspris på 1099 kr og da får du ikke fri bruk engang?! NetCom har Connect Premuim som koster 499 kr/mnd, og da får du fri bruk. 600 kr billigere og fri bruk.

 

Dette er en møkkdårlig deal for meg ihvertfall. Hadde lyst på iPhone helt frem til nå. Ikke aktuelt til den prisen.

Endret av ..Bjørnar..
Lenke til kommentar
Amobil, dere nevner ingenting om prisene for bruken etter at det inkluderte er brukt opp?

Det er det samme som supertalk annet enn at datatrafikk koster 10 kr pr mb. (0,39 pr min til netcom, 0,99 til telenor, chess og fastlinje, 1,34 til resten, 0,69 pr melding, 1,99 pr mms og startavgift er 0,69)

Lenke til kommentar
Ja, faktisk. Er mye kulere enn deg siden jeg sitter på informasjon om dette. Du er bare misunnelig. :)

 

Haha! :!: Oooooh, så kul du er! Om bare jeg hadde vært like knallrå som deg altså. Jeg er forøvrig villig til å nøye meg med Tore-ish om jeg ikke får blitt deg 100 %!

 

All jokes aside; Jeg tipper netcom.no og kanskje Expert Tynset? (Flott hjemmeside :thumbup: )

Lenke til kommentar
Får du noen slags glede i å prøve å fremstå kulere enn du er på et forum slik som dette? Slike posts er meningsløse og teite.

 

Ja, faktisk. Er mye kulere enn deg siden jeg sitter på informasjon om dette. Du er bare misunnelig. :)

Er vel ingen hemlighet at den vil bli solgt i 15 utvalgte Telebutikken-butikker og gjennom netcom's nettbutikk?

Lenke til kommentar

Hvor vanskelig er det å sammenligne priser egentlig?

 

Det billigste abb. uten data får du hos MTU 142 ringeminutter og 142 sms. til 0 kr! Til mitt bruk holder dette i lange baner, men når man skal inkludere data(HSDPA) så blir det litt anderledes. 100 MB hos MTU koster 1400 kr (14kr/mb) det vil si at det er 1000 kr dyrere enn det minste abb. hos Netcom + at du får med en smarttelefon til 1340 kr!

 

Tar man i bruk telepriser.no så finner man One call som billigste alternativ til italk small, men det er fremdeles 105 kr dyrer!

dere får dømme selv, men bruker man ca 100 min, sms og MB i mnd er dette det beste tilbudet + grisebillig telefon!

 

 

Skjønner ikke hva dere sutrer for, får dere ikke nok ukepenger?

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...