Gå til innhold

Netcom avduker Iphone-prisene

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"Lyst å betale 1099 kroner i måneden?"

- NEI!

Det må da på ett eller annet vis bli mulig å kjøpe denne uten binding, slik som det er mulig i Frankrike? Ser for meg en pris på 4500-5500 for en Iphone uten binding. Hvor vil evnt Netcom selge de uten binding, eller kan man kansje kjøpe med abbonement for så å betale for bryting av abbonementet?

Endret av Zeceer
Lenke til kommentar

Takk Netcom, du drepte min lyst på iPhone. Nå kan jeg kjøpe noe musikkutstyr isteden :)

HaueR: Ja, USA har også bindingstid, i 2 år faktisk, men prisene er langt fra like dramatiske som dette. Tror det kan bli vanskelig å få 3G telefonen over eBay, det ryktes at folk må aktivere abonnent i butikken når de kjøper, som betyr lengre køer pg.a. aktivering av telefonene ved kjøp. Dette resulterer enten i skyhøye priser på iPhone fra eBay eller ingen i det hele tatt.

Endret av Rexinor
Lenke til kommentar

What???!!!!! :ohmy: de kommer iallefall ikke til å selge mye. De fleste kommer til å kjøpe fra utlandet (mye mye billigere enn å kjøpe i Norge) Du kan kjøpe den beste mobilen som finnes for 13 tusen kr. (Tror Jeg)

Endret av ugur-alpay
Lenke til kommentar

Jeg ler!

"Medium" og "Small" er på grensen til overkommelige, men "Large"? Det går ikke an!

Dette er regelrett utnytting av de som absolutt "må ha" en ny iPhone.

Latterlig... Takke seg til HTC og de andre (SE) som har bedre alternativer (på vei).

Lenke til kommentar

Er ikke NetCom/Apple pålagt å selge telefonen uten binding også? Det er den prisen jeg er mest spent på. Hvis den prisen blir forholdsmessig "lav" (under 6000), vil det jo nærmest lønne seg å kjøpe uten binding, og heller bruke OneCall el. lignende billig-abonnement. :)

EDIT: Ser at på Netcoms sider står det følgende i FAQen:

Kan jeg kjøpe telefon til fullpris uten abonnement?

Nei, det går ikke.

Har de lov til å gjøre dette? Vil tro konkurransetilsynet vil gi Apple/NetCom kraftig deng for dette rimelig snart, i så fall.

Endret av jorgis
Lenke til kommentar
  • Opprett ny...