Gå til innhold

Oppslagsverk over nummer brukt av telefonselgere!

messo

Anbefalte innlegg

Poenget med tråden: Samle telefonnummer selgere ringer fra, så mant kan legge de inn i en kontakt på mobilen og få et forvarsel når det er selgere på gang.

Historie: Jeg satt på kontoret i dag og ble oppringt av en selger (for n'te gang). Har fra før lagt inn ett nummer som blir brukt av selgere regelmessig. Da slo det meg at det hadde vært fett med en samlet oversikt over numre som blir brukt i forbindelse med salg.

Regler:

(1) Ikke post uten at du har et nummer å bidra med

(2) Skriv gjerne det du vet om nummeret (hvilken bedrift som prøver å selge f.eks - sjekk gulesider.no)

(3) Om samtalen med selgeren var morsom, legg gjerne med en liten historie :)

(Om noen vet om en måte å reservere seg helt mot telefonsalg, så si gjerne ifra. Isåfall har denne tråden mistet litt av poenget. Btw, finnes det en bedre kategori å legge denne tråden i?)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg begynner med et par nummer:

Nummer: 35 01 98 85

Info (gulesider.no): Nummeret brukes til markedsundersøkelser og/eller telefonsalg og har derfor ingen oppføring i Telefonkatalogen.

Nummer: 21 51 37 24

Info (gulesider.no): Norsk Telekompetanse As

Takk Gud i himmelen! Denne siden visste jeg ikke om! En admin kan stenge denne tråden om han vil.

Lenke til kommentar
Takk Gud i himmelen! Denne siden visste jeg ikke om!

Bare noen spørsmål...

Hvem i svarte er det som sjekker ei internetside før de tar telefonen egentlig??

Blir vel litt småvillt å legge alle disse nummerene inn i telefonen også da vel??

Halloo, er de noe jeg ikke har fått med meg her..?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...