messo Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Poenget med tråden: Samle telefonnummer selgere ringer fra, så mant kan legge de inn i en kontakt på mobilen og få et forvarsel når det er selgere på gang. Historie: Jeg satt på kontoret i dag og ble oppringt av en selger (for n'te gang). Har fra før lagt inn ett nummer som blir brukt av selgere regelmessig. Da slo det meg at det hadde vært fett med en samlet oversikt over numre som blir brukt i forbindelse med salg. Regler: (1) Ikke post uten at du har et nummer å bidra med (2) Skriv gjerne det du vet om nummeret (hvilken bedrift som prøver å selge f.eks - sjekk gulesider.no) (3) Om samtalen med selgeren var morsom, legg gjerne med en liten historie (Om noen vet om en måte å reservere seg helt mot telefonsalg, så si gjerne ifra. Isåfall har denne tråden mistet litt av poenget. Btw, finnes det en bedre kategori å legge denne tråden i?) Lenke til kommentar
messo Skrevet 27. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2008 Jeg begynner med et par nummer: Nummer: 35 01 98 85 Info (gulesider.no): Nummeret brukes til markedsundersøkelser og/eller telefonsalg og har derfor ingen oppføring i Telefonkatalogen. Nummer: 21 51 37 24 Info (gulesider.no): Norsk Telekompetanse As Telefonterror.no Takk Gud i himmelen! Denne siden visste jeg ikke om! En admin kan stenge denne tråden om han vil. Lenke til kommentar
R@ge Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Takk Gud i himmelen! Denne siden visste jeg ikke om! Bare noen spørsmål... Hvem i svarte er det som sjekker ei internetside før de tar telefonen egentlig?? Blir vel litt småvillt å legge alle disse nummerene inn i telefonen også da vel?? Halloo, er de noe jeg ikke har fått med meg her..? Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 det er vel mer til å lagre på telefonen og blokkere dem:) Lenke til kommentar
R@ge Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 (endret) det er vel mer til å lagre på telefonen og blokkere dem:) Da vil jeg annbefale følgende tjeneste på det varmeste: https://w2.brreg.no/reservasjon/ Det tar en stund før det virker, men du slipper i hvert fall å legge inn flere hundre telefonnummer på telefonen. Seriøst, hvem gidder det egentlig? Endret 29. juni 2008 av R@ge Lenke til kommentar
Shirmah Skrevet 2. juli 2008 Del Skrevet 2. juli 2008 Reservasjon mot telefonsalg fikset jeg for godt over et år siden. Får fortsatt masse oppringninger, gitt... Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 3. juli 2008 Del Skrevet 3. juli 2008 Jeg har reservert meg, men av og til ringer denne satans sjømannskirken og skal kvele meg med vaflene sine. Lenke til kommentar
messo Skrevet 3. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 3. juli 2008 Er ikke noe problem å legge inn numrene på iPhonen. Slår sammen alle kontaktene med 4000 nummer inni, og kaller kontakten for "Telefonselger". Tar et par minutter å fikse. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå