mcgroven Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Du bør ha godt trente spillehender om du skal lykkes i Segas OL-spill. Les mer Lenke til kommentar
thox Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Beijing 2008 kommer jo også til PC. Det burde du kanskje skrive i slutten av artikkelen:) Go helg Lenke til kommentar
mcgroven Skrevet 27. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2008 Det har du helt rett i. God helg. Lenke til kommentar
BioNor Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Hvor mange av de 70 øvelsen tar i bruk av "trykk fort som faen"-kontrollen? Gidder ikke de øvelsene der! Husker det forrige OL-spillet hvor man beveget en spake rolig for å bestemme fart og måtte passe på å ikke bruke for mye stamina slik at man hadde noe igjen til innspurten...syntes de kunne innført denne i flere løpe- og svømmeøvelser. Funket genialt og gjorde 1500m og 800m til morsomme og taktiske øvelser:-) Lenke til kommentar
mcgroven Skrevet 27. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2008 Det er de mest eksplosive øvelsene du må trykke som en gal i. Når det gjelder lengre distanser er utholdenhet inne i bildet, slik som på 1500 meter og banesykling. Variasjonen er egentlig ganske god kontrollmessig. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Hardcore partyspill er saker. Lenke til kommentar
Varmo Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Er det slik at spillet ble sluppet i dag? Finner litt forskjellige datoer rundt om. Lenke til kommentar
mcgroven Skrevet 27. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2008 Spillet ble lansert i dag, ja. Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Æsj og, ser du klager over loadetider, håpte på god bruk av HDD-installasjon, slik at vi fikk kortest mulig loadetider mellom øvelser. Vellvell, jeg har ikke stålfingre og ikke trenger kanskje litt pause mellom øvelsene.. Fikk dette spillet til PS3 i posten idag, ilag med Civ: Rev, og Overlord, men får ikke testet ut, før i morgen tidlig når jeg kommer hjem fra jobb. :-/ Lenke til kommentar
Zatôitchi Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Æsj og, ser du klager over loadetider, håpte på god bruk av HDD-installasjon, slik at vi fikk kortest mulig loadetider mellom øvelser.Vellvell, jeg har ikke stålfingre og ikke trenger kanskje litt pause mellom øvelsene.. På Summer Games fra Commodore 64 mener jeg å huske det tok 10-15 minutter å laste hver OL-gren fra kassettbåndet :!: Men vi hadde det nå minst like gøy i "pausene" som i spillet Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Trudde det var slutt på spel der resultatet var avhengig av kor raskt ein slo på tastaturet, men tydelegvis ikkje. Det skal vel godt gjerast å kome opp med ein utfordrande styresystem til den type spel. Mitt favorittspel innanfor sjangeren er framleis Winter og Summer Games. Lenke til kommentar
Magganosa Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Kommer spillet til Playstation 2?.. Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Nei, bare PS3/360 og PC. Litt merkelig at Sega fikk kjøpt lisens til Bejing-OL, uten å måtte lage en PS2, Wii, DS og PSP-versjon. Er det noen andre som har kjøpt rettighetene på de plattformene kanskje? Foregår Mario&Sonic OL i Beijing? Lenke til kommentar
Magganosa Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Nei, bare PS3/360 og PC. Litt merkelig at Sega fikk kjøpt lisens til Bejing-OL, uten å måtte lage en PS2, Wii, DS og PSP-versjon. Er det noen andre som har kjøpt rettighetene på de plattformene kanskje? Foregår Mario&Sonic OL i Beijing? Ja, men ikke til PS2 Lenke til kommentar
GreenEye Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Ett spørsmål. Hvilke knapper trykker man fort på på Xbox 360 versjonen og PS3 versjonen? Går det ann å endre på hvem av "de fire" på høyre side av kontrollen man vil trykke på? Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Når jeg spilte det på PS3, så brukte jeg som regel stikkene (lynraskt frem og tilbake) til hurtig-løping og slikt.. De fleste løpe-øvelser, var valgfritt om du ville bruke stikker og knapper, men husket ikke at jeg kunne bytte knappene desverre.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg