mcgroven Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Guinness World Records: The Videogame vil garantert gi spillere en utfordring eller to. Les mer Lenke til kommentar
BF-Medic Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Guinness World Records: The Videogame vil garantert gi spillere en utfordring eller to. Les mer What?! Et spill som går ut på å gro negler og spise et fly? Orginalt, det får en si. Tviler litt på at dette kan fenge, men gledelig om det viser seg at jeg tar feil Lenke til kommentar
ttt Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Eg er spent på korleis dei har tenkt å lage eit fungerande spel av dette. Det er rett nok ein del rekordar som burde vere rimeleg greit å lage eit spel av, men dei meir spesielle rekorande som til dømes er nemnt i artikelen trur eg det kan bli vanskeleg å lage eit godt spel rundt. Om ikkje anna kan dette spelet fungere som eit oppslagverk over ulike rekordar. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Slå på Wii'en. Vent noen år. Gratulerer, du har grodd verdens lengste negler. Det høres utrolig teit ut, så jeg er svært skeptisk til noe sånt. Men det er da i det minste originalt, det skal de ha. Skal holde et øye med dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg