georgios Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 da er det offentlig https://netcom.no/iphone.html Lenke til kommentar
veggiss Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 hehe...tar en large med en gang! Lenke til kommentar
enator Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 heh.. hadde faktisk forventet meg en dyrere abo pakke til den.. men men.,., mindre kan også være bedre:P Lenke til kommentar
roadrunner41 Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Jeg skal i alle fall vente. Dette er altfor dyrt for en iPhone. Lenke til kommentar
_dundun_ Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Med mindre man kan betale seg ut av kontrakten som med vanlige abonnement og benytte andre leverandører er dette fullstendig uinteressant for meg i allfall. Hvem fant på at man kan få enten et ubrukelig billigabonnement, eller et altfor dyrt abonnement bare for å få nok datatrafikk? Lenke til kommentar
Trazor Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 (endret) ALT for dyrt. Var ganske bestemt på å få en ny iphone, men nå blir det noe annet. 100mb? Er jo ingenting, bare å laste vg.no tar vel 3-4 mb? Endret 27. juni 2008 av Trazor Lenke til kommentar
josh909 Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Steike, for en prispolitikk. Jeg ser jo at NetCom subsidierer telefonen helt greit, men come on: ikke en gang fri bruk på "Large"? Skandale. Jeg ringer og bruker data for et sted mellom 600,- og 800,- i måneden allerede (Telenor), så et "Medium" passer nok for meg. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 (endret) "Velger du å kjøpe en 8Gb iPhone med iTalk Large-abonnement, vil telefonen koste deg 13.189 kroner i året (pluss eventuelt forbruk over det som er inkludert i abonnementet)." Nei takk. Endret 27. juni 2008 av kilik Lenke til kommentar
_dundun_ Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Vg har ikke misfortstått noe som helst. 1 + (12 * 1.099) = 13.189 Lenke til kommentar
roadrunner41 Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Synes dette var dyre priser. Blir spennende å se hvor mange "galninger" som nå løper og kjøper seg en iPhone 11 juli. Ville ha ventet i noen måneder, til utpå senhøsten en gang. Da kommer nok prisene til å falle, og det er ikke sikkert at Netcom er alene om å selge den. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Dette var dyrt. Jeg kjøper heller en iphone på finn.no som er låst opp, med norsk meny æøå osv. til 4200 kr (da er den åpen for alt). Syke priser fra netcom. I tillegg er ab. alt for spesialisert. Man kan ikke legge til netcom friends f.eks. Lenke til kommentar
josh909 Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 https://netcom.no/iphone.html?fane=faq Kan jeg kjøpe telefon til fullpris uten abonnement?Nei, det går ikke. Er dette egentlig lov? Lenke til kommentar
kilik Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Selvfølgelig selger ikke mobilselskapet Netcom en telefon uten abonnement. Lenke til kommentar
HoaXed Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Disse fastsatte prisene er vel i deres nettbutikk. Altså i vanlig butikk er det ikke uvanlig at det er enda større forskjell. OG da kan vi faktisk selge telefonen uten abonomang, selv om den er netcomlåst. De har vell ikke tenkt på bare satse på sin egen nettbutikk? Lenke til kommentar
HKS Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Disse fastsatte prisene er vel i deres nettbutikk. Altså i vanlig butikk er det ikke uvanlig at det er enda større forskjell. OG da kan vi faktisk selge telefonen uten abonomang, selv om den er netcomlåst. Neppe, Tipper at de som får lov til å forhandle iPhone må følge NetCom sin prismodell. NetCom har sagt at de ikke kommer til å selge telefonen uten abonnement. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 (endret) Den er låst til et iTalk-abonnement. Den vil f.eks. ikke funke på et vanlig 199-kroner-måneden-abonnement fra Netcom. Endret 27. juni 2008 av kilik Lenke til kommentar
HoaXed Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Disse fastsatte prisene er vel i deres nettbutikk. Altså i vanlig butikk er det ikke uvanlig at det er enda større forskjell. OG da kan vi faktisk selge telefonen uten abonomang, selv om den er netcomlåst. Neppe, Tipper at de som får lov til å forhandle iPhone må følge NetCom sin prismodell. NetCom har sagt at de ikke kommer til å selge telefonen uten abonnement. Den er låst til et iTalk-abonnement. Den vil f.eks. ikke funke på et vanlig 199-kroner-måneden-abonnement fra Netcom. Da må det være egne sim kort for denne typen abo. Hvis ikke er det nytteløst. Jeg jobber som netcom forhandler er det ingen probloem å selge en telefon uten abo bare netcomlåst selv om netcom har "sagt noe annet" Lenke til kommentar
Samcki Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Var det ikke slik at Iphone ikke kunne låses til opperatør? HTC sine mobiler med Windows mobile er ikke opperatørlåste... Lenke til kommentar
kilik Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Greia er vel at Apple skal ha sin del av kaka når det gjelder månedsabonnement. Lenke til kommentar
josh909 Skrevet 27. juni 2008 Del Skrevet 27. juni 2008 Greia er vel at Apple skal ha sin del av kaka når det gjelder månedsabonnement. Nei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå