Zink Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 BTW, noen som kan svare på mitt siste spm? Henter kortet og rammen i morra.. Spørs vel hva oppgraderingen går ut på, men ved skifte av hk ville jeg uansett kjørt formatering. Lenke til kommentar
Agrop Skrevet 6. juli 2008 Del Skrevet 6. juli 2008 ASUS Rampage Extreme (x48) støtter ddr3 ram. men har ikke kommer ut enda. tror det var 16 den skulle kommer ut (om husker rett) Ein av hovedkorta lurer på kjøpe, siden jeg skall kaste ut mine 2x 8800gt kort løpet av høsten. ASUS Rampage Extreme ser jevlig bra ut! ( http://www.xtremesystems.org/forums/showth...3685&page=3 ) Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 6. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2008 Fy...! Det HK så sinnsykt rått ut! Ligner veldig på Maximus II kortet. Hva er prisen på dette kortet i norge? Over 2k regner jeg med? Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 6. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2008 Hmm, har blitt litt skuffet over hvordan kortet er blitt mottatt hos brukerne. Kortet ligger dog hos postkontoret og venter på meg. Spent på om jeg blir fornøyd.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå