KanonS2 Skrevet 9. desember 2008 Del Skrevet 9. desember 2008 Convertering er da ikke noe problem det. De går jo rett inn i sony vegas og kan konverteres derfra til omtrent allt mulig. "once your in, your in! " Og i Pinnacle studio 12 ultimate som er mitt favorittprogram, så går de også inn og kan konverteres til MP4 fil og uploades da til youtube, og blir vist i høy kvalitet som jeg er veldig fornøyd med. MOV er ikke så ufleksibelt som du skulle tro, har følelsen at du ikke har lyst på TZ5 bare fordi den tar opptak i MOV, når det er det minste problem egentlig. Jeg har Pinnacle Studio 12, men klarer ikke å finne ut hvordan jeg konverterer fra .MOV til MP4. Noen som kan legge ut en "kokebok"? Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 10. desember 2008 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2008 Jeg brukte også pinnacle 12 ultimate Du må bare trykke på noe som og åpne en fil manuelt eller noe. Du kan ikke dra den inn i lista. Lenke til kommentar
Kapli Skrevet 19. februar 2009 Del Skrevet 19. februar 2009 Kan jeg ikke bruke denne som capture device i sony vegas? Lenke til kommentar
Kapli Skrevet 22. februar 2009 Del Skrevet 22. februar 2009 Liten bump + ett spørsmål til; Vet noen hvor jeg kan få tak i en liten veske/etui til dette kamera, som denne http://www.scandinavianphoto.no/img/img_large/308491.jpg (fra http://www.scandinavianphoto.no/product/it...itemid=8915405) Hadde kjøpt den, hvis det var uten minnekort siden den trenger jeg ikke Lenke til kommentar
Arsenal89 Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Fortsatt å anbefale eller?? Lenke til kommentar
Kapli Skrevet 25. mars 2009 Del Skrevet 25. mars 2009 Fortsatt å anbefale eller?? Tja, jeg har ikke brukt min så alt for mye, men den er rask, den tar gode bilder og den filmer utrolig bra så jeg anbefaler den Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 1. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2009 Fortsatt å anbefale eller?? Tja, jeg har ikke brukt min så alt for mye, men den er rask, den tar gode bilder og den filmer utrolig bra så jeg anbefaler den Hva er vell TZ5 nå som TZ7 er ute og fester Lenke til kommentar
Kapli Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Fortsatt å anbefale eller?? Tja, jeg har ikke brukt min så alt for mye, men den er rask, den tar gode bilder og den filmer utrolig bra så jeg anbefaler den Hva er vell TZ5 nå som TZ7 er ute og fester Tja, hvis du har en ekstra tusen lapp liggende Lenke til kommentar
Spartan Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 (endret) Fortsatt å anbefale eller?? Tja, jeg har ikke brukt min så alt for mye, men den er rask, den tar gode bilder og den filmer utrolig bra så jeg anbefaler den Hva er vell TZ5 nå som TZ7 er ute og fester Tja, hvis du har en ekstra tusen lapp liggende Eller TZ6 for de som vil spare noen kroner. Samme som TZ7 minus 720p video: http://www.photographyblog.com/reviews/pan...dmc_tz6_review/ Endret 2. mai 2009 av Spartan Lenke til kommentar
The Terminator Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 Både TZ5 og TZ7 er ganske unike kameraer i sitt segment, høykvalitets glass, skarpt og meget god rekkevidde. Billedstabilisatoren er den beste jeg har prøvd. I 16:9 modus får man faktisk et par ekstra mm (35mm ekv.) enn de oppgitte 28mm på vidvinkelsiden (ca 25-26 om jeg ikke husker helt feil. Desverre selger jeg nå mitt kjære TZ5 for å (del)finansiere overgangen til DSLR:) Så hvis noen er interessert så er det bare å sende meg en PM! Lenke til kommentar
Arsenal89 Skrevet 1. mai 2009 Del Skrevet 1. mai 2009 (endret) Fortsatt å anbefale eller?? Tja, jeg har ikke brukt min så alt for mye, men den er rask, den tar gode bilder og den filmer utrolig bra så jeg anbefaler den Hva er vell TZ5 nå som TZ7 er ute og fester Til informasjon så visste jeg ikke at det var en oppfølger på trappene, når jeg stilte dette spørsmålet Har nå bestilt TZ7, som er på tilbud hos komplett nå, til 3549,- =) Endret 1. mai 2009 av Arsenal89 Lenke til kommentar
Robbansvenske Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 har en tz4 og ang. kamera väska har jag denne: http://cgi.ebay.com/Panasonic-ZS3-ZS1-TZ50...1QQcmdZViewItem Lenke til kommentar
Arsenal89 Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 Damn, takk for tipset, den passer jo til TZ7 også. Fin pris også Lenke til kommentar
Robbansvenske Skrevet 2. mai 2009 Del Skrevet 2. mai 2009 så långt har ivartall jag varit nøjd med den väskan før den är ju ganska solid..syns ivartfall det var ett bra kjøp. Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 9. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2009 Damn, takk for tipset, den passer jo til TZ7 også. Fin pris også Har så sykt lyst på TZ7, men når jeg har TZ5 så vet jeg ikke om det er vits.. De er ganske like, men TZ7 har de oppdateringene jeg ville dødd for. Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 9. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 9. mai 2009 Legger til litt bilder jeg: =) Dette bildet her er jeg så stolt av, fordi når jeg tok bilde så la blitsen seg der sola var så det blei en fin effekt. Også glemte jeg og si at i det siste så har jeg experimentert med noe jeg pleier og kalle "Speilreflexkunsten". Nå ser alt bare så jævlig mye bedre ut. Lenke til kommentar
thomastheman Skrevet 9. mai 2009 Del Skrevet 9. mai 2009 Forklar om speilreflekskunsten da. Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 12. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2009 Forklar om speilreflekskunsten da. At bildene er mer mørke og gir en god farvedybde tenker du på? Lenke til kommentar
thomastheman Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 (endret) Nei du sa at du hadde eksperimentert me noe du kaller speilreflekskunsten og at alt så mye bedre ut Forresten, jeg har ikke så veldig peiling på fotografering og jeg har prøvd og fått til sånne bilder som ditt første, der en ting kommer i fokus og resten blir uklart. Stiller du inn på noe spesielt da eller bruker du bare iA? Endret 13. mai 2009 av thomastheman Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 15. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2009 Nei du sa at du hadde eksperimentert me noe du kaller speilreflekskunsten og at alt så mye bedre ut Forresten, jeg har ikke så veldig peiling på fotografering og jeg har prøvd og fått til sånne bilder som ditt første, der en ting kommer i fokus og resten blir uklart. Stiller du inn på noe spesielt da eller bruker du bare iA? Jeg setter på makro!? Men hvis ikke du ser forskjellen på vanlige TZ5 bilder, og de jeg har tweaka over da bør du se igjen. Jeg har satt noen innstillinger på kameraet samt og få en custom firmware på kameraet mitt og bildene blir mye mer mørkere og får en god farge. Er bare dette jeg har eksperimentert med. Vanli VS Min Custom. Jeg liker min best. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå